  • 1. Data: 2009-09-23 19:20:24
    Temat: Re: Czy Chieftec 350W pociągnie nowego sprzęta?
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Spokojnie, masz mocnieszy sprzet i smiga wszystko, fakt ze mam mniejszy
    zapas mocy na zasilaczu niz Ty. Jak dla mnie spokojnie wystarczy.

  • 2. Data: 2009-09-23 19:20:53
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gamariel" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Spokojnie, masz mocnieszy sprzet i smiga wszystko, fakt ze mam mniejszy
    > zapas mocy na zasilaczu niz Ty. Jak dla mnie spokojnie wystarczy.

    Mam mocnieszy sprzet mialo byc.... literoweczka :)

  • 3. Data: 2009-09-23 19:22:47
    Temat: Czy Chieftec 350W pociągnie nowego sprzęta?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Zmieniam sprzęt. Padło na taki mniej więcej zestaw:

    Phenom X2 550
    2GB DDR3 (pojedyncza sztuka)
    Geforce 9600 GSO (ponoć max. 85W)
    2x HDD 7200
    1x nagrywarka
    do 2 urządzeń USB w użyciu (aparat, pendrive, sporadycznie HDD)

    Brak dodatkowych wentylatorów i innych gadżetów.
    Starczy Chieftec 350W? Model GPS-350EB-101A.
    Raczej na większe zmiany w przyszłości się nie zanosi (nie będzie tam nigdy
    więcej niż 2 HDD ani mocniejsza karta graficzna).
    Jakiś kalkulator mocy powiada, że nawet 250W styknie. Czyli 350W OK?
    Bonusowe pytanie: mój aktualny zasilacz Modecom 300W ma 13A na +12V i 0,8A
    na -12V. Ten Chieftec ma 25A na +12V i 0,5A na -12V. Czy to -12V ma
    znaczenie? Tzn. fakt, że jest niższy amperaż?

    Z góry dzięki za podpowiedzi.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]