  • 11. Data: 2009-09-07 15:32:23
    Temat: Re: Czy Canon szykuje pogrzeb działu kamer video
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    centur pisze:
    > http://www.vimeo.com/6453063

    Ja wiedziałem że tak będzie :)
    To się miśki z videocośtam ze mnie śmiały. Teraz ja się pośmieję :)

    Swoją drogą - montaż okej, technicznie też, ale treściowo to jest
    potworne... Dzizas, jak się ludziom może to podobać...

    > swoją drogą, nie znam kamery do 25 tys która potrafiłaby nadać filmowi taką
    > głebie i plastyke obrazu ...

    Podniósłbym poprzeczkę wyżej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 12. Data: 2009-09-07 15:33:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    J.F. pisze:
    > -rozdzielczosc niezbyt duza jest potrzebna, bo to ani nie ma gdzie
    > obejrzec, a nosniki drogie,

    Przypominam, że idea resamplingu w dół w wideo wciąż działa :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /szukam plugina do firefoxa wycinającego wiadomości sportowe i politykę/

  • 13. Data: 2009-09-07 16:57:56
    Od: a...@o...pl

    > http://www.vimeo.com/6453063
    >
    > swoją drogą, nie znam kamery do 25 tys która potrafiłaby nadać filmowi taką
    > głebie i plastyke obrazu ...
    >
    > --

    No mamy jeszcze GH1 ze specjalnie zaprojektowanym do filmowania obiektywem. I to
    za polowe ceny tego 5d. Zobacz jak Philip Bloom na swoim blogu fascynuje sie tym
    Panasem...

    Adameck

  • 14. Data: 2009-09-07 20:00:17
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Nieznajomy" <j...@g...pl> napisał
    > swoją drogą, nie znam kamery do 25 tys która potrafiłaby nadać filmowi
    > taką
    > głebie i plastyke obrazu ...

    Ach gdyby tak jeszcze w ślad za możliwościami sprzętu szły
    umiejętności reżysera / operatora / scenarzysty ...

    =====
    A czego oczekujesz po takim filmie?
    Jak na 'kotleta' to bardzo ladnei poprawne zdjecia
    - ladne kompozycje i duzy umiar w efekciarstwie.
    Gdyby tylko wszyscy kotletowi filmowcy robili minimum
    podobne filmiki...
    ---

  • 15. Data: 2009-09-07 20:15:11
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Janko Muzykant" <j...@w...pl> napisał

> [...]
    >
    > Swoją drogą - montaż okej, technicznie też, ale treściowo to jest
    > potworne... Dzizas, jak się ludziom może to podobać...

    Tylko ilu klientow zaplaci za te bogatsze tresciowo video z wesela
    i jak ich do tego przekonac?
    Ten filmik jest sztampowy ale technicznie bardzo przywoity,
    niczego wiecej po 'kotlecie' bym sie nie spodziewal, zwlaszcza,
    ze wiekszosc ktora widzialem daleko odbiega od niego
    - i to pod kazdym wzgledem.
    Autor filmu calkiem sprytnie wybral plener z duzymi mozliwosciami
    bawienia sie GO co jest domena filmow kinowych i daje klientowi
    poczucie uczestnictwa wlasnie w tej bajce...
    ---

  • 16. Data: 2009-09-07 21:40:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    greenman pisze:

    > Tylko ilu klientow zaplaci za te bogatsze tresciowo video z wesela
    > i jak ich do tego przekonac?

    Pokazać im alternatywę, zrobić ogólną kampanię na rzecz nierobienia
    wiochy... no wiem, że się nie da tak łatwo, ale liderów jest niewielu.

    A konkret - zamiast kretyńskiego uśmiechu numer dwa może wykrzesać z
    tych twarzy prawdę? Normalne spojrzenie, piękno, naturalność. No tak,
    trzeba być też psychologiem i generalnie myślę o kosiarce lecącej z
    drugą prędkością kosmiczną /nowoczesna wersja motyki na słońce/

    Mam znajomą, która podróżuje tu i tam. Posiada kamerę, dość fajną i robi
    sobie filmy z tych wycieczek. I zawsze miło popatrzeć. Kilka minut
    świetnego montażu bez głupiego ''seeer''. Praktycznie cały materiał
    pokazujący ludzi to nieingerencyjny reportaż z uchwyconymi emocjami
    (prawdziwymi!), od zachwytu czymś tam przez refleksję, znużenie i zmęczenie.
    Da się tylko trzeba... chcieć? A może potrafić...

    > Autor filmu calkiem sprytnie wybral plener z duzymi mozliwosciami
    > bawienia sie GO co jest domena filmow kinowych i daje klientowi
    > poczucie uczestnictwa wlasnie w tej bajce...

    No tak, sprzedajne to jest. Tylko tak może posypmy to odrobinką
    ambicji... żeby z nas się nie śmiali za kilka lat...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co to jest: przykry zapach, na cztery litery, inaczej polityk?/

  • 17. Data: 2009-09-07 22:48:04
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > zmęczenie.
    > Da się tylko trzeba... chcieć? A może potrafić...

    Janko 75% ludzi w przypadku tzw. pleneru nie potrafi sie naturalnie
    zachowac,
    ani wylaczyc i wyzulowac. Po prostu sie stresuja. Chocby nie
    wiem jaki genisz fotografii czy video nie zrobi z gowna marcepanu.
    Dlatego obraz statyczny jest po stokros lepszy bo wiele wybacza
    tam lapiemy chwile a potem wybieramy te najepsza. Kamera bezlitosnie
    rejestruje rzeczywistosc taka jaka jest. Zadne male GO i inne cuda
    nie zrobia z glupich min ani sztucznych poz prawdziwych emocji.
    No chyba ze krecenie z zaskoczenia i ukrycia...

    Co tam na tych filmach znajomej jest ? Jacys ludzie ktorzy robia glupie
    rzeczy, zeby miec film czy dokument live ?

    > No tak, sprzedajne to jest. Tylko tak może posypmy to odrobinką ambicji...
    > żeby z nas się nie śmiali za kilka lat...

    nie da sie zazwyczaj. Ja wiem ze osobiscie wygladam jak idiota
    na filmie i w zyciu buym sobie nie zamowil kamery. Ale niedaleko szukajac
    robilem niedawno plener w tatrach i w Czorsztynie pary mlodej, ktora
    mogla by zagrac w tym filmie koncertowe role. Rzecz w tym, zeby
    pozwolic ludziom robic to co lubia a nie szczerzyc sie na lace na
    komende :) bo bardzo niewiele osob to potrafi zrobic poprawnie.
    Do tego potrzeba zdolnosci aktorskich a nie tepego spojrzenia czy
    glupkwatego usmiechu :) NIestety ta branza jest jaka jest...

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 18. Data: 2009-09-08 07:01:18
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 7 Wrz, 22:00, "greenman" <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    > - ladne kompozycje i duzy umiar w efekciarstwie.
    > Gdyby tylko wszyscy kotletowi filmowcy robili minimum

    Scenarzysta
    Powyższy filmik ma być czołówką filmu z uroczystości zaślubin - a jest
    czołówką filmu ze spaceru młodej pary w pięknych okolicznościach
    przyrody. Jaki problem dorobić jakąś scenkę z Kościoła, poprosić o
    dubel z błogosławieństwa, wstawić kawałek tańca pary młodej. Słowem
    scenarzysta pokpił sprawę na całej linii.

    Operator ma drżące ręce, obraz jest niestabilny, płynie np. zbliżenie
    na młodą przy drzewie.

    Reżysera tam wcale nie było.

    Ot tak na prędce.

  • 19. Data: 2009-09-08 09:21:31
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd centur napisał(a):

    > swoją drogą, nie znam kamery do 25 tys która potrafiłaby nadać filmowi taką
    > głebie i plastyke obrazu ...

    Trochę "przerost formy nad treścią" - technicznie super, ale brak
    pomysłu...

    Np. porównaj z tym http://vimeo.com/1531870 :)

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.szkiełkoioko.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 20. Data: 2009-09-08 09:23:07
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h834n8$1i7$1@inews.gazeta.pl>,
    Cezar nabazgrał:

    > W których panstwach Twoim zdaniem wesele nie jest wiochą i dlaczego?

    W Niemczech dla przykładu ciężko doszukiwać się wiochy czy diskopolo.
    Ot, nasiadówa przy piwie i paluszkach ;)

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )