  • Data: 2011-09-09 20:51:14
    Temat: Re: Czułość radia lampowego bez anteny ferrytowej (Mazur)
    Od: Atlantis <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-02 23:40, Marek pisze:

    > Wieki temu jak robiłem wzmacniacze lampowe to należało zadbać o
    > odpowiednie prowadzenie przewodów zasilających żarzenie lamp. Pamiętam,
    > że stosowałem również "symetryzację napięcia żarzenia". Stosowałem
    > potencjometr który pozwalał skutecznie minimalizować przydźwięk.

    Moim celem jest posiadanie odbiornika możliwe zbliżonego do stanu
    oryginalnego (oczywiście nie do przesady - gdy kondensator ma upływ
    włożę jakiś z epoki, ale identycznego szukał nie będę :P) a nie
    ulepszanie go przez zmianę układu.

    Więc moje pytanie powinno raczej brzmieć: Jak wygląda kwestia brumu w
    normalnym, sprawnym Mazurze? Ma prawo się pojawiać czy jego występowania
    jest objawem awarii?