  • Data: 2011-09-12 08:27:18
    Temat: Re: Czułość radia lampowego bez anteny ferrytowej (Mazur)
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atlantis" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4e6a7c10$0$2508$65785112@news.neostrada.pl...

    > Więc moje pytanie powinno raczej brzmieć: Jak wygląda kwestia brumu w
    > normalnym, sprawnym Mazurze? Ma prawo się pojawiać czy jego występowania
    > jest objawem awarii?

    W pewnym sensie tak, choć może bardziej jej zapowiedzią
    Moje zdanie jest takie,
    Cichy brum dla mnie jest - niezbędny:)
    Stale kojarzy mi się z radiami lampowymi
    (szczególnie brum lampowy nie jest.specjalnie męczący),
    paradoksalnie, sprawia mi przyjemność.
    (zwłaszcza, że nie słucha się tego stale:)).

    Artur(m)
    ps
    NB czeka na reanimację parę radyjek