  • Data: 2011-08-31 20:23:53
    Temat: Re: Czułość radia lampowego bez anteny ferrytowej (Mazur)
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dobry wieczór

    Użytkownik "Atlantis" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:4e5e83fe$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    Kilka uwag:

    1. Masz sprawny OR. Trzeba go tylko dopieścić. To były dobre radia,
    sam mam w domu rodzinnym model "Mazur 2". Nawet gdzieś poniewiera mi
    się do niego schemat. Moge poszukać, ale to kwestia paru dni.
    Przypomnij się na priv: sq9jjk maupa op kropka pl

    2. Mam gdzieś kompletny i sprawy (chyba?) polski tester lamp. Muszę
    tylko odnaleźć do niego książkę z kodami. Do tego mam kilkanaście
    sztuk popularnych lamp odbiorczych. Zainteresowany? Jeżeli tak, to
    oddam go za free. Warunek - odbiór w Bielsku Białej lub w najbliższych
    okolicach. Szczegóły na priv.

    3. Miałem gdzieś komplet lamp do mojego Mazura. Sztuka - nówki ;-)
    Jeżeli jesteś zainteresowany, to mogę je odstapić za free. Szczegóły
    na priv ;-)

    4. Fabryczne radia lampowe to wspaniała szkoła radiotechniki. Gorąco
    polecam dalsze działania w tej materii. Ja już dałem sobie z tym
    spokój... Ale to już temat na inny wątek ;-/

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski