eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
  • X-Received: by 2002:a05:6808:1815:b0:3a3:c492:9be6 with SMTP id
    bh21-20020a056808181500b003a3c4929be6mr1223440oib.2.1695379609555; Fri,
    22 Sep 2023 03:46:49 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6808:1815:b0:3a3:c492:9be6 with SMTP id
    bh21-20020a056808181500b003a3c4929be6mr1223440oib.2.1695379609555; Fri,
    22 Sep 2023 03:46:49 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !border-2.nntp.ord.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.goog
    le.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 22 Sep 2023 03:46:49 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <kY4PM.60561$07Jf.5897@fx12.ams1>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.146.186;
    posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
    NNTP-Posting-Host: 46.134.146.186
    References: <a...@g...com>
    <ue4evq$3rsdr$1@dont-email.me>
    <2...@g...com>
    <ue4rgb$op5$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <ue513l$uvv$1@paganini.bofh.team>
    <ue5217$t4e$1$Robert_W@news.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    <ue9ov0$2lm$2$Robert_W@news.chmurka.net>
    <2...@g...com>
    <B%4OM.5921$zs26.1000@fx04.ams1>
    <8...@g...com>
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <9...@g...com>
    <9...@g...com>
    <kY4PM.60561$07Jf.5897@fx12.ams1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy
    ktoś zainstalował ?
    From: a a <m...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 22 Sep 2023 10:46:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 121
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:784032
    [ ukryj nagłówki ]

    On Friday, 22 September 2023 at 02:10:58 UTC+2, Marcin Debowski wrote:
    > On 2023-09-21, a a <m...@g...com> wrote:
    > > Czemu ten syfilis nie chce pokazac nawet temperatury i to po godzinie,
    > > czy po 24 godzinach ?
    > Może masz zwyczajnie skopany zestaw, jednostkę główną, nie czujniki. To
    > nie są jakieś rzeczy specjalnie wyszukanej jakości. Jesli masz jeszcze
    > możliwość zwrócić to zwróć.
    >
    > Wszystkie zestawy, z którymi miałem do czynienia przychodziły sparowane.
    > Niczego tam nie musiałem robić poza ustawieniem Lo-Hi do alarmów.
    >
    > --
    > Marcin

    Dzięki za optymizm.

    Ale przeczytałem tyle instrukcji parowania czujników, filmików, że jakiś sens w tym
    musi być

    Cała noc myślałem, co oznaczają te kody
    https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf

    strona 3
    menu 6
    i to są chyba kody identyfikacyjne czujników (dolna linia), czyli czujniki są
    wykrywalne,
    ale niczego nie wysyłają

    Nie wiem co oznacza 59, ale może to limity temperatury w Fahrenheitach

    Ok, może mi dali w hurtowni spierdzielony zestaw i jadę wymienić i przetestować inny
    zetaw na stole.

    Czy u ciebie to działało na stole i czujniki cokolwiek wysyłały do odbiornika,
    np. ciśnienie powietrza 1 atm, temperatura pokoju np. 22 st. C

    Bo co chwilę czytam, że jak poustawiam opcje i sparuję (???)
    to muszę przejechać 20 km aby się dane z czujników wykryły ( po co ????)

    A dlaczego to nie działa na stole , gdy czytałem, że czujniki wysyłają dane co 6
    sekund

    A jest to mi bardzo potrzebne, bo ostatnio mi przebijali koła 5 razy
    i to terroryści przebijają cienką igłą przymocowaną do buta ( tak mi to tlumaczył
    pracownik serwisu wulkanizacji)

    I nie lapiesz gumy, bo powietrze wychodzi bardzo wolno, 1-2 3 dni i kierowca nie
    kojarzy miejsca uszkodzenia opony z miejscem stwierdzenia braku powietrza kole,

    A według FBI, Europolu, Interpolu, ubytek ciśnienia w jednym kole to główna przyczyna
    wypadków samochodowych na drogach i to wypadków śmiertelnych, np. czolowe zderzenie
    po zmianie pasa ruchu, albo wyrzucenie na autostradzie do rowu, jak kierowcę Dudy

    Miliony samochodów parkuje nocami w róznych miejscach bez dozoru , na ciemnych
    ulicach i koła nie są chronione.

    Mnie sąsiad przechodzil obok samochodu i przykucnął i pomyślałem, że jednak
    przparkuję do środka ulicy, bo bezpieczeniej.
    Wsiadam, manewruję, a samochód miękki i źle skręca.

    Wychudzę a powietrza brak w kole

    No i terrorysta mieszka obok mnie, przechodziłem obok jego samochodu, ale wtedy nie
    skojarzyłem,
    a to byl moment.
    Schylił się, przykucnął i przedziurawił oponę z boku.

    Ja jeżdżę wolno, blisko, ale jak kto ma wypasioną furę i goni autostradami to z
    ubytkiem powietrza w kole jest narażony na śmiertelny wypadek, a po wypadku nikt koła
    nie bada, bo samochód rozbity.

    Rozmawiałem z Rutkowskim i on ma dobrych ludzi z patrolu, ale to duża operacja w
    skali kraju, aby zidentyfikować wszystkich terorystów, przebijających opony.

    Serwisy wulkanizacyjne maja wiedzę operacyjną, wiedzą ile opon przebitych w okolicy,
    ale nie upubliczniają tej wiedzy i każdy kierowca ryzykuje indywidualnie, gdy parkuje
    w miejscach publicznych, bo koła nie są chronione.

    Zatem te czuujniki TPMS to minimum, aby nie wyjechac na autostradę, gdy opona
    przebita przez terorystę i powietrze uchodzi bardzo powoli (oglądałem za każdym razem
    w serwisie wulkanizacyjnym, gdy było było w wodzie)
    uchodzą małe bąbelki powietrza z boku opony, z jednego lub ielu otworów.

    Maksymalnie terorysta przebił mi koła z boku w 3 miejscach, jak igłą

    Postanie aplikacja mapowa dla całej Polski a na niej wszystkie zdarzenia przebicia
    koła z datą, miejscem, marka sampochodu i gdzie parkował.

    Pracownik wulkanizacji powiedzial mi tez że teroryści umieszczają gwoździe pionowo w
    grubych plasterkach jabłka
    i najeżdżasz na plasterek jablka a gwóźdź się wbija w bieżnik a jabłko rozlatuje pod
    cięzarem koła

    Porozmawiam w ministerstwie infrastruktury aby oddelegowali do sprawy jakiegoś
    kumatego antyterrorystę,
    bo kamery niczego nie załatwią w skali kraju, a przebitych kół mogą być dziesiątki
    tysięcy, bo nikt tego nie monitoruje i prawna kalifikacji była zasze wadliwa, gdyz
    uznawała przebicie koła przez terorystę, w celu wywołania katastrofy w publicznym
    ruchu drogowym, za czyn huliganski o niskiej szkodliwości społecznej,
    a 100.000 wypadków rocznie Europie i połowa ma za przyczynę brak powietrza kole =
    koło przebite przez terorystę

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: