-
X-Received: by 2002:a05:6808:1815:b0:3a3:c492:9be6 with SMTP id
bh21-20020a056808181500b003a3c4929be6mr1223440oib.2.1695379609555; Fri,
22 Sep 2023 03:46:49 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a05:6808:1815:b0:3a3:c492:9be6 with SMTP id
bh21-20020a056808181500b003a3c4929be6mr1223440oib.2.1695379609555; Fri,
22 Sep 2023 03:46:49 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!3.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!border-2.nntp.ord.giganews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.goog
le.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Date: Fri, 22 Sep 2023 03:46:49 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <kY4PM.60561$07Jf.5897@fx12.ams1>
Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=46.134.146.186;
posting-account=XS5sXwoAAABKU0kHcsk_nashWaidAu0Q
NNTP-Posting-Host: 46.134.146.186
References: <a...@g...com>
<ue4evq$3rsdr$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
<ue4rgb$op5$1$Robert_W@news.chmurka.net>
<ue513l$uvv$1@paganini.bofh.team>
<ue5217$t4e$1$Robert_W@news.chmurka.net>
<9...@g...com>
<ue9ov0$2lm$2$Robert_W@news.chmurka.net>
<2...@g...com>
<B%4OM.5921$zs26.1000@fx04.ams1>
<8...@g...com>
<0...@g...com>
<9...@g...com>
<9...@g...com>
<9...@g...com>
<kY4PM.60561$07Jf.5897@fx12.ams1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy
ktoś zainstalował ?
From: a a <m...@g...com>
Injection-Date: Fri, 22 Sep 2023 10:46:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 121
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:784032
[ ukryj nagłówki ]On Friday, 22 September 2023 at 02:10:58 UTC+2, Marcin Debowski wrote:
> On 2023-09-21, a a <m...@g...com> wrote:
> > Czemu ten syfilis nie chce pokazac nawet temperatury i to po godzinie,
> > czy po 24 godzinach ?
> Może masz zwyczajnie skopany zestaw, jednostkę główną, nie czujniki. To
> nie są jakieś rzeczy specjalnie wyszukanej jakości. Jesli masz jeszcze
> możliwość zwrócić to zwróć.
>
> Wszystkie zestawy, z którymi miałem do czynienia przychodziły sparowane.
> Niczego tam nie musiałem robić poza ustawieniem Lo-Hi do alarmów.
>
> --
> Marcin
Dzięki za optymizm.
Ale przeczytałem tyle instrukcji parowania czujników, filmików, że jakiś sens w tym
musi być
Cała noc myślałem, co oznaczają te kody
https://media.s-bol.com/3lqD12Vw2rY9/original.pdf
strona 3
menu 6
i to są chyba kody identyfikacyjne czujników (dolna linia), czyli czujniki są
wykrywalne,
ale niczego nie wysyłają
Nie wiem co oznacza 59, ale może to limity temperatury w Fahrenheitach
Ok, może mi dali w hurtowni spierdzielony zestaw i jadę wymienić i przetestować inny
zetaw na stole.
Czy u ciebie to działało na stole i czujniki cokolwiek wysyłały do odbiornika,
np. ciśnienie powietrza 1 atm, temperatura pokoju np. 22 st. C
Bo co chwilę czytam, że jak poustawiam opcje i sparuję (???)
to muszę przejechać 20 km aby się dane z czujników wykryły ( po co ????)
A dlaczego to nie działa na stole , gdy czytałem, że czujniki wysyłają dane co 6
sekund
A jest to mi bardzo potrzebne, bo ostatnio mi przebijali koła 5 razy
i to terroryści przebijają cienką igłą przymocowaną do buta ( tak mi to tlumaczył
pracownik serwisu wulkanizacji)
I nie lapiesz gumy, bo powietrze wychodzi bardzo wolno, 1-2 3 dni i kierowca nie
kojarzy miejsca uszkodzenia opony z miejscem stwierdzenia braku powietrza kole,
A według FBI, Europolu, Interpolu, ubytek ciśnienia w jednym kole to główna przyczyna
wypadków samochodowych na drogach i to wypadków śmiertelnych, np. czolowe zderzenie
po zmianie pasa ruchu, albo wyrzucenie na autostradzie do rowu, jak kierowcę Dudy
Miliony samochodów parkuje nocami w róznych miejscach bez dozoru , na ciemnych
ulicach i koła nie są chronione.
Mnie sąsiad przechodzil obok samochodu i przykucnął i pomyślałem, że jednak
przparkuję do środka ulicy, bo bezpieczeniej.
Wsiadam, manewruję, a samochód miękki i źle skręca.
Wychudzę a powietrza brak w kole
No i terrorysta mieszka obok mnie, przechodziłem obok jego samochodu, ale wtedy nie
skojarzyłem,
a to byl moment.
Schylił się, przykucnął i przedziurawił oponę z boku.
Ja jeżdżę wolno, blisko, ale jak kto ma wypasioną furę i goni autostradami to z
ubytkiem powietrza w kole jest narażony na śmiertelny wypadek, a po wypadku nikt koła
nie bada, bo samochód rozbity.
Rozmawiałem z Rutkowskim i on ma dobrych ludzi z patrolu, ale to duża operacja w
skali kraju, aby zidentyfikować wszystkich terorystów, przebijających opony.
Serwisy wulkanizacyjne maja wiedzę operacyjną, wiedzą ile opon przebitych w okolicy,
ale nie upubliczniają tej wiedzy i każdy kierowca ryzykuje indywidualnie, gdy parkuje
w miejscach publicznych, bo koła nie są chronione.
Zatem te czuujniki TPMS to minimum, aby nie wyjechac na autostradę, gdy opona
przebita przez terorystę i powietrze uchodzi bardzo powoli (oglądałem za każdym razem
w serwisie wulkanizacyjnym, gdy było było w wodzie)
uchodzą małe bąbelki powietrza z boku opony, z jednego lub ielu otworów.
Maksymalnie terorysta przebił mi koła z boku w 3 miejscach, jak igłą
Postanie aplikacja mapowa dla całej Polski a na niej wszystkie zdarzenia przebicia
koła z datą, miejscem, marka sampochodu i gdzie parkował.
Pracownik wulkanizacji powiedzial mi tez że teroryści umieszczają gwoździe pionowo w
grubych plasterkach jabłka
i najeżdżasz na plasterek jablka a gwóźdź się wbija w bieżnik a jabłko rozlatuje pod
cięzarem koła
Porozmawiam w ministerstwie infrastruktury aby oddelegowali do sprawy jakiegoś
kumatego antyterrorystę,
bo kamery niczego nie załatwią w skali kraju, a przebitych kół mogą być dziesiątki
tysięcy, bo nikt tego nie monitoruje i prawna kalifikacji była zasze wadliwa, gdyz
uznawała przebicie koła przez terorystę, w celu wywołania katastrofy w publicznym
ruchu drogowym, za czyn huliganski o niskiej szkodliwości społecznej,
a 100.000 wypadków rocznie Europie i połowa ma za przyczynę brak powietrza kole =
koło przebite przez terorystę
Najnowsze wątki z tej grupy
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=