eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
  • Data: 2023-09-16 21:24:19
    Temat: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 16 September 2023 at 16:44:12 UTC+2, ddddddddddd wrote:

    > to raczej na p.m.s miało iść?
    >
    > Chińskie badziewie, potrafi zgubić połączenie z czujnikiem (ja to mam
    > akurat w długim vanie, ale brat mówił że może oddać mi swoje, bo czasem
    > się gubią, a używa ich w osobówce; czujniki pojawiają się same po jakimś
    > czasie albo po ręcznej inicjacji czyli odkręceniu z koła, żeby załączyć
    > alarm; wymiana baterii nie pomaga), interwał odświeżania nie znany i nie
    > wiadomo czy to co wyświetla to wartość aktualna czy sprzed miesiąca.
    > powietrza nie przepuszczają, więc można sobie zainstalować na próbę.
> [...]

    Dzięki

    Ale jak i co to mierzy, gdy wentyl jest szczelny ?

    Czy trzeba wentyl wykrecić, aby czujnik go wcisnął i ciśnienie doszło do czujnika ?

    No i jak sparować, bo menu obslugiwane jest przez 3 przyciski, a instrukcja to 4
    kartki drobnym druczkiem, nieczytelne.

    Nakręciłem na wentyle, zgodnie z opisem 4 czujniki i nic, zero, zero, zero, zero
    i żadnej temperatury.

    Komputerek ma czujnik ruchu, solar i się wyłącza na postoju.

    Jest to mi potrzebne bo już mi przebili 20 kół, w różnych samochodach
    i gumiarz tlumaczył, że terroryści zakladają igłę na buta
    i robią kilka bardzo malych otworów i powietrze schodzi nawet 2 dni,
    aby nikt nie odkrył związku, gdzie zlapaliśmy gumę.

    Kiedyś sąsiad się schylił przy moim samochodzie, a ja przechodziłem drugą stroną
    i pomyślałem, że przestawię do środka bo bezpieczniej.

    I wsiadam i kręcę, a samochód jakiś miękki, a tu guma flak

    I widziałem tego sąsiada jak wsiadał do samochodu na rogu, ale wczesniej nie
    skojarzyłem, że to terrorysta.

    A co do dobrych czujników to kupić felgi z zamontowanymi czujnikami,
    bo w internecie są setki czujników używanych i tanich, ale nie wiem, czy da się
    prosto wymienić wentyl na czujnik i będzie to szczelne.

    Pytaj gumiarza.

    Zapytam na zlomie, czy mają pelne koła z czujnikami i po ile.

    A jak będą czujniki, jako nadajniki i znana częstotliwość i protokół to odbiornikiem
    może być SDR

    Według raportów interpolu, europolu, FBI,
    90% wypadków samochodowych ma przyczynę w przebitej iglą oponie i podczas jazdy,
    schodzi coraz więcej powietrza i samochód traci sterownośc przy prędkości i zmienia
    nagle pas ruchu na zderzenie czołowe albo wypada do rowu, jak samochód prezydenta
    Dudy,
    jakkolwiek on mial gumy z tarczami, Flat-Drive, do jazdy dojazdowej bez powietrza.

    W Europie jest ponad 100.000 wwypadków samochodowych, kolizji rocznie

    Czyli można było zapobiec 90.000 wypadkom., gdyby w samochodach byl;y zdejmowwalne
    oslony na cale koła, a nie tylko kolpaki na felgę

    Biegli nie badają po wypadku, czy opony byly przebite, bo nie mają narzędzi, gdy kola
    uszkodzone
    i nikomu sie po prostu nie chce.

    Koła w samochodzie sa calkiem bezbronne, bo bez osłon.

    Uszkodzenie karoserii, porysowanie, urwanie lusterka, rozbicie szyby, polanie
    karoserii farbą, to znane ryzyka
    a boczne przebicie opony iglami
    to akt terrorystyczny polegający na takim uszkodzeniu pojazdu mechanicznego, aby
    wywołąć katastrofę w ruchu lądowym

    a do tego bezkarny, bo sluzby wadliwie kwalifikują zdarzenie, jako niską szkodliwość
    społeczną, wycenianą na kilkaset zlotych