-
Data: 2023-09-16 21:24:19
Temat: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Saturday, 16 September 2023 at 16:44:12 UTC+2, ddddddddddd wrote:
> On 15/09/2023 23:32, a a wrote:
> > Kupiłem taki zestaw, podobny do czujników cofania z komputerkiem,
> >
> > ale bezprzewodowy, ze zrozumiałych względów
> >
> >
> > Instrukcja skomplikowana, malym drukiem i czujniki wymagaja parowania.
> >
> > Te czujniki się nakręca na wentyle, po odkręceniu kapsułek.
> >
> > To jak to wykrywa ciśnienie w oponie i temperaturę, czy te wentyle przepuszczają
powietrze ?
> >
> > Jak ktoś zainstalował i mu działa, będę wdzięczny za odpowiedź
> to raczej na p.m.s miało iść?
>
> Chińskie badziewie, potrafi zgubić połączenie z czujnikiem (ja to mam
> akurat w długim vanie, ale brat mówił że może oddać mi swoje, bo czasem
> się gubią, a używa ich w osobówce; czujniki pojawiają się same po jakimś
> czasie albo po ręcznej inicjacji czyli odkręceniu z koła, żeby załączyć
> alarm; wymiana baterii nie pomaga), interwał odświeżania nie znany i nie
> wiadomo czy to co wyświetla to wartość aktualna czy sprzed miesiąca.
> powietrza nie przepuszczają, więc można sobie zainstalować na próbę.
> Temperatura się trochę na wyświetlaczu zmienia, więc coś tam mierzy, ale
> raczej niedokładnie. Alarmu z zakleszczonego hamulca ręcznego nie miałem
> (a felga była gorąca), za to miałem kilka alarmów na zakrętach, bo się
> ciśnienie szybko zmieniło.
>
>
> Chętnie się dowiem czy są jakieś dobre czujniki montowane zamiast
> wentyla - nie muszą być tanie. Moje auto nie ma czujników fabrycznych.
>
> --
> Pozdrawiam
> Lukasz
Dzięki
Ale jak i co to mierzy, gdy wentyl jest szczelny ?
Czy trzeba wentyl wykrecić, aby czujnik go wcisnął i ciśnienie doszło do czujnika ?
No i jak sparować, bo menu obslugiwane jest przez 3 przyciski, a instrukcja to 4
kartki drobnym druczkiem, nieczytelne.
Nakręciłem na wentyle, zgodnie z opisem 4 czujniki i nic, zero, zero, zero, zero
i żadnej temperatury.
Komputerek ma czujnik ruchu, solar i się wyłącza na postoju.
Jest to mi potrzebne bo już mi przebili 20 kół, w różnych samochodach
i gumiarz tlumaczył, że terroryści zakladają igłę na buta
i robią kilka bardzo malych otworów i powietrze schodzi nawet 2 dni,
aby nikt nie odkrył związku, gdzie zlapaliśmy gumę.
Kiedyś sąsiad się schylił przy moim samochodzie, a ja przechodziłem drugą stroną
i pomyślałem, że przestawię do środka bo bezpieczniej.
I wsiadam i kręcę, a samochód jakiś miękki, a tu guma flak
I widziałem tego sąsiada jak wsiadał do samochodu na rogu, ale wczesniej nie
skojarzyłem, że to terrorysta.
A co do dobrych czujników to kupić felgi z zamontowanymi czujnikami,
bo w internecie są setki czujników używanych i tanich, ale nie wiem, czy da się
prosto wymienić wentyl na czujnik i będzie to szczelne.
Pytaj gumiarza.
Zapytam na zlomie, czy mają pelne koła z czujnikami i po ile.
A jak będą czujniki, jako nadajniki i znana częstotliwość i protokół to odbiornikiem
może być SDR
Według raportów interpolu, europolu, FBI,
90% wypadków samochodowych ma przyczynę w przebitej iglą oponie i podczas jazdy,
schodzi coraz więcej powietrza i samochód traci sterownośc przy prędkości i zmienia
nagle pas ruchu na zderzenie czołowe albo wypada do rowu, jak samochód prezydenta
Dudy,
jakkolwiek on mial gumy z tarczami, Flat-Drive, do jazdy dojazdowej bez powietrza.
W Europie jest ponad 100.000 wwypadków samochodowych, kolizji rocznie
Czyli można było zapobiec 90.000 wypadkom., gdyby w samochodach byl;y zdejmowwalne
oslony na cale koła, a nie tylko kolpaki na felgę
Biegli nie badają po wypadku, czy opony byly przebite, bo nie mają narzędzi, gdy kola
uszkodzone
i nikomu sie po prostu nie chce.
Koła w samochodzie sa calkiem bezbronne, bo bez osłon.
Uszkodzenie karoserii, porysowanie, urwanie lusterka, rozbicie szyby, polanie
karoserii farbą, to znane ryzyka
a boczne przebicie opony iglami
to akt terrorystyczny polegający na takim uszkodzeniu pojazdu mechanicznego, aby
wywołąć katastrofę w ruchu lądowym
a do tego bezkarny, bo sluzby wadliwie kwalifikują zdarzenie, jako niską szkodliwość
społeczną, wycenianą na kilkaset zlotych
Następne wpisy z tego wątku
- 16.09.23 21:53 Ghost
- 16.09.23 22:13 Robert Wańkowski
- 16.09.23 23:15 Adam
- 16.09.23 23:34 M M
- 18.09.23 07:12 ddddddddddd
- 18.09.23 14:00 a a
- 18.09.23 16:41 ptoki (ptoki)
- 18.09.23 17:09 Robert Wańkowski
- 18.09.23 23:39 pl.misc.elektronika
- 19.09.23 01:25 Marcin Debowski
- 19.09.23 17:19 a a
- 20.09.23 21:20 a a
- 21.09.23 00:39 a a
- 21.09.23 01:56 a a
- 21.09.23 16:40 a a
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- OpenPnP
- taka skrzynka do kablowki
- e-paper
- 60 mA dużo czy spoko?
- Dziwne zachowanie magistrali adresowej w 8085
- Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- Jaki silikon lub może klej?
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=