eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaCzujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy ktoś zainstalował ?
    From: ddddddddddd <d...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czujniki ciśnienia w oponach z wyświetlaczem i temperaturą - czy
    ktoś zainstalował ?
    Date: Sat, 16 Sep 2023 15:44:09 +0100

    On 15/09/2023 23:32, a a wrote:
    > Kupiłem taki zestaw, podobny do czujników cofania z komputerkiem,
    >
    > ale bezprzewodowy, ze zrozumiałych względów
    >

    > Instrukcja skomplikowana, malym drukiem i czujniki wymagaja parowania.
    >
    > Te czujniki się nakręca na wentyle, po odkręceniu kapsułek.
    >
    > To jak to wykrywa ciśnienie w oponie i temperaturę, czy te wentyle przepuszczają
    powietrze ?

    > Jak ktoś zainstalował i mu działa, będę wdzięczny za odpowiedź

    to raczej na p.m.s miało iść?

    Chińskie badziewie, potrafi zgubić połączenie z czujnikiem (ja to mam
    akurat w długim vanie, ale brat mówił że może oddać mi swoje, bo czasem
    się gubią, a używa ich w osobówce; czujniki pojawiają się same po jakimś
    czasie albo po ręcznej inicjacji czyli odkręceniu z koła, żeby załączyć
    alarm; wymiana baterii nie pomaga), interwał odświeżania nie znany i nie
    wiadomo czy to co wyświetla to wartość aktualna czy sprzed miesiąca.
    powietrza nie przepuszczają, więc można sobie zainstalować na próbę.
    Temperatura się trochę na wyświetlaczu zmienia, więc coś tam mierzy, ale
    raczej niedokładnie. Alarmu z zakleszczonego hamulca ręcznego nie miałem
    (a felga była gorąca), za to miałem kilka alarmów na zakrętach, bo się
    ciśnienie szybko zmieniło.

    Chętnie się dowiem czy są jakieś dobre czujniki montowane zamiast
    wentyla - nie muszą być tanie. Moje auto nie ma czujników fabrycznych.

    Lukasz