    From: "vokal" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Czujnik zmierzchu w aucie
    Date: Sat, 31 Jan 2015 23:30:37 +0100

    Użytkownik "janusz_k" <J...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:majcoj$uir$1@speranza.aioe.org...

    > Wiesz czujnik samochodowy jak to nazwałeś nic nie znaczy, w samochodzie
    > jest pełno czujników.

    > Wiemy co to za czujnik zmierzchu i nawet takie robimy, ale nie wiemy czego
    > ty od nas oczekujesz, podałem ci rozwiązania na zmianę czasu, czego nie
    > rozumiesz?

    > Wybacz ale masz bardzo prosty układ typu ośla łączka, takie układy budują
    > 15latkowie.
    > Zrobiłeś go, to go teraz uruchom, musisz sprawdzić czy masz wszystko
    > dobrze połączone, my tego nie zrobimy za ciebie, ani nie nauczymy cię
> [...]

    Może się uniosłem, ale pytanie rozpoczynające watek było zupełnie inne.
    Ja już sprawdziłem to, o czym piszesz. i stwierdziłem, że rezygnuję z tego
    układu - może za wcześnie, ale muszę mieć pewność o prawidłowej pętli
    histerezy i dlatego zapytalem na jakim układzie buduje się te czujniki. Może
    na zaprogramowanych microkontrolerach. Nie prosiłem przecież o gotowy
    schemat, bo sam chcę się też czegoś nauczyć.
    Jestem elektronikiem amatorem, ale nie bezmyślnym.
    Zadałem to pytanie jak już naprawdę nie potrafiłem sobie z tym poradzić
    inaczej.

    Ten kto rozumie, nie rozumie tego, który nie rozumie ;)

    DJ