-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Rafal" <r...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czujnik wody
Date: Wed, 19 Oct 2011 15:31:38 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 34
Message-ID: <j7mjft$jmc$1@news.onet.pl>
References: <j7ko77$bj6$1@news.onet.pl> <4e9df900$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 168.80-202-225.nextgentel.com
X-Trace: news.onet.pl 1319031101 20172 80.202.225.168 (19 Oct 2011 13:31:41 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2011 13:31:41 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407709
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:4e9df900$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-10-18 22:40, Rafal pisze:
>> Witam!
>> Przy jakiej temperaturze wody czujnik zamyka obwód i załącza wentylator w
>> Peugeocie 406 1.8 16V 1997r ? Mój robi to przy ~105*C czyli trochę za
>> późno.
>> Nie jestem pewny czy to wina jego uszkodzenia czy innych problemów w
>> instalacji. Wiem tyle, że potrzebuję zastąpić go takim, który będzie
>> zamykał
>> obwód przy ~90*C.
>
>
> Jeżeli u Ciebie dzieje się to dopiero przy 105C, to trochę za późno.
> Ale problemem (ani rozwiązaniem) niekoniecznie jest termowyłącznik
> wentylatora.
>
> Może być albo niedrożny układ chłodzenia (np. syf w chłodnicy, albo
> nieotwierający się termostat).
> Bo termowyłącznik jest pewnie w chłodnicy, jeżeli chłodnica nie ma dobrego
> przepływu, to woda w chłodnicy będzie chłodniejsza niż w silniku gdzie
> jest czujnik temperatury dla wskaźnika i później będzie włączać
> wentylatory.
Termostat sprawny, płyn chłodniczy wymieniony na nowy, układ odpowietrzony.
W zasadzie wszystko wydaję się sprawne i może faktycznie szukam dziury w
całym ale temperatura pracy w granicach 105-110*C to, moim zdaniem trochę
zbyt dużo. I nie chodzi mi o przegotowanie układu, ja rozumiem, że to nie
woda, że ciśnienie itp. Boję się o newralgiczne elementy silnika narażone na
wysoką temperature pracy (głowica, uszczelki) dlatego chciałbym obniżyć
temperature roboczą ze 105-110 na 90-100.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.10.11 15:34 DoQ
- 19.10.11 15:35 AZ
- 19.10.11 15:36 Ukaniu
- 19.10.11 15:38 Rafal
- 19.10.11 15:39 AZ
- 19.10.11 15:43 Ukaniu
- 19.10.11 15:46 PM
- 19.10.11 15:47 DoQ
- 19.10.11 16:48 Lewis
- 19.10.11 16:57 kakmar
- 19.10.11 18:05 DJ
- 19.10.11 18:08 DJ
- 19.10.11 18:20 Rafal
- 19.10.11 18:32 Rafal
- 19.10.11 18:33 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=