eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCzujnik wodyRe: Czujnik wody
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Rafal" <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Czujnik wody
    Date: Wed, 19 Oct 2011 15:31:38 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 34
    Message-ID: <j7mjft$jmc$1@news.onet.pl>
    References: <j7ko77$bj6$1@news.onet.pl> <4e9df900$0$2195$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 168.80-202-225.nextgentel.com
    X-Trace: news.onet.pl 1319031101 20172 80.202.225.168 (19 Oct 2011 13:31:41 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 19 Oct 2011 13:31:41 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407709
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:4e9df900$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
    >W dniu 2011-10-18 22:40, Rafal pisze:
    >> Witam!
    >> Przy jakiej temperaturze wody czujnik zamyka obwód i załącza wentylator w
    >> Peugeocie 406 1.8 16V 1997r ? Mój robi to przy ~105*C czyli trochę za
    >> późno.
    >> Nie jestem pewny czy to wina jego uszkodzenia czy innych problemów w
    >> instalacji. Wiem tyle, że potrzebuję zastąpić go takim, który będzie
    >> zamykał
    >> obwód przy ~90*C.
    >
    >
    > Jeżeli u Ciebie dzieje się to dopiero przy 105C, to trochę za późno.
    > Ale problemem (ani rozwiązaniem) niekoniecznie jest termowyłącznik
    > wentylatora.
    >
    > Może być albo niedrożny układ chłodzenia (np. syf w chłodnicy, albo
    > nieotwierający się termostat).
    > Bo termowyłącznik jest pewnie w chłodnicy, jeżeli chłodnica nie ma dobrego
    > przepływu, to woda w chłodnicy będzie chłodniejsza niż w silniku gdzie
    > jest czujnik temperatury dla wskaźnika i później będzie włączać
    > wentylatory.

    Termostat sprawny, płyn chłodniczy wymieniony na nowy, układ odpowietrzony.
    W zasadzie wszystko wydaję się sprawne i może faktycznie szukam dziury w
    całym ale temperatura pracy w granicach 105-110*C to, moim zdaniem trochę
    zbyt dużo. I nie chodzi mi o przegotowanie układu, ja rozumiem, że to nie
    woda, że ciśnienie itp. Boję się o newralgiczne elementy silnika narażone na
    wysoką temperature pracy (głowica, uszczelki) dlatego chciałbym obniżyć
    temperature roboczą ze 105-110 na 90-100.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: