  • Data: 2017-01-05 12:23:08
    Temat: Re: Czujnik magnetyczny + komparator
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Jawi <g...@p...fm> wrote:

    > Są jeszcze czujniki przepływu, gotowe z wyjściem impulsowym. ALe już
    > licznik masz...
    > No i droższe rozwiązanie niż zwykły licznik. Ale dużo prostsze.
    > Z tych dwóch ja bym wolał zastosować hallotron.

    Trochę odświeżę temat - robiłem próby z hallotronem i nie jest w stanie
    wyłapać pola, jest za słabe. Nie ma tam miejsca, żeby przykleić jakiś
    mały magnes do któregoś z "dalszych" trybów, a nie chcę przyklejać niczego
    do tego trybu z obracającym się magnesem, bo siła jest bardzo mała i boję
    się, że zmieniając jego wagę lub wyważenie popsuję dokładność.

    Hallotrony, które testowałem, to TLE4905 i TLE4935 (działające odpowiednio
    od 7.5...19 mT i 10...20 mT). Kupiłem czulszy, SS411A (6 mT), zobaczymy
    jak przyjdzie, czy on złapie... jak nie to chyba pozostaje ten czujnik
    położenia wału.

    --
    http://www.chmurka.net/