eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCztery rzeczy zebysmy sie nie zabijali na drogachRe: Cztery. art. 4 Kodeksu Drogowego, zasada ograniczonego zaufania.
  • X-Received: by 2002:a25:6588:: with SMTP id z130mr831427ybb.495.1572465591464; Wed,
    30 Oct 2019 12:59:51 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:6588:: with SMTP id z130mr831427ybb.495.1572465591464; Wed,
    30 Oct 2019 12:59:51 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!proxad.net!feeder1-2
    .proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no4751341qtl.0!news-out.google.com!d16ni
    514qtp.0!nntp.google.com!j16no4751329qtl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000go
    o.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 30 Oct 2019 12:59:51 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5db9c087$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=89.70.226.37;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 89.70.226.37
    References: <5db3f01f$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <qp1car$62e$1@dont-email.me>
    <4...@g...com>
    <qp7q9l$1uddq$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5db7f21b$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db8541e$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <5db88ec1$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    <qpa4ct$1pto$1@gioia.aioe.org>
    <5db89bae$0$499$65785112@news.neostrada.pl> <qpa778$7eg$1@gioia.aioe.org>
    <5db8a8ed$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <qpb0qc$1orl$1@gioia.aioe.org>
    <5db991ba$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <5db9c087$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Cztery. art. 4 Kodeksu Drogowego, zasada ograniczonego zaufania.
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Wed, 30 Oct 2019 19:59:51 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664852
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wednesday, October 30, 2019 at 5:55:39 PM UTC+1, Kviat wrote:
    > W dniu 30.10.2019 o 15:38, WS pisze:
    > > On Wednesday, October 30, 2019 at 2:35:56 PM UTC+1, Kviat wrote:
    > >
    > >> "Sąd wyraził również następujący pogląd:
    > >>
    > >> "... Zdaniem Sądu celowe jest jednak
    > >> zróżnicowanie oceny sytuacji prawnej podmiotu, który zatrzymuje się
    > >> przed przejściem dla pieszych, powodując zagrożenie (np. konieczność
    > >> hamowania pojazdów przez innych uczestników ruchu) od sytuacji, gdy brak
    > >> jest jakiegokolwiek zagrożenia ..."
    > >
    > > Jak ulal pasuje do teorii Zenka, ze w tym wypadku smiertelnym BMW ten co sie
    zatrzymal bez sensu nie mial do tego prawa, cytujac orzeczenie sadu nie sprawdzil,
    czy nie lapie sie w czesc "powodując zagrożenie (np. konieczność hamowania pojazdów
    przez innych uczestników ruchu" ;)
    >
    > Art.26.7
    >
    > Czy matka pchająca wózek ma widoczną ograniczoną sprawność ruchową?

    ze co? toz to najnormalniejsza sytuacja na swiecie, biegac nawet moze
    https://treningbiegacza.pl/artykul/bieganie-z-wozkie
    m ;)
    ba, nawet bedac po pijaku ma sie czego trzymac ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: