  • Data: 2010-03-08 21:04:31
    Temat: Re: Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?
    Od: Marek <m...@w...kukuruku> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko pisze:
    > In the darkest hour on Thu, 25 Feb 2010 11:29:52 +0100,
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> screamed:

    > Moja 9300i spadała wiele razy (E51 z resztą też). Najwyżej kończyło się
    > na wypadnięciu klapki i wyleceniu akumulatora. Ale lot wtedy był dużo bardziej
    > widowiskowy niż u Ciebie.

    Miałem to samo, ale z 9300 (bez i), dostawała w kość okropnie i jakoś
    przeżyła. Obecnego e51 spotkały jeszcze gorsze rzeczy i żyje bez
    najmniejszego uszczerbku na zdrowiu.

    Nad tematem posta: "Czołem twardziele który tak rzuci Nokia ?"
    zastanawiałem się dłuższą chwilę zanim zrozumiałem sens.
    Te bezużytecznie podwójne spacje wziąłem początkowo za jakiegoś rodzaju
    pokrętną interpunkcję...

    --
    Pozdrawiam. Marek