  • Data: 2010-04-25 10:23:35
    Temat: Re: Członkowie zarządu PTC aresztowani
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 09:44:51 +0200, pawlak napisał(a):

    > nie martw się, zobaczymy się jutro, zapewne nie
    > przed 11'' ;)
    > Chyba na moje :) Twój adres IP dużo mi
    > powiedział.
    Skoro na podstawie prawdopodobnego adresu
    zamieszkania jesteś w stanie wykoncypować sobie
    kim jest, to jesteś jego hmmm... znajomym?

    Bierzesz pod uwagę, że Twój inny znajomy tutaj
    zapodaje jako "konsultant" co gadałeś do niego po
    wódce użalając się na swojego pracodawcę i
    wrednego "kolegę" z Aleksandrowa?

    Ja na miejscu Waszego szefa nie traciłbym czasu na
    dochodzenia i swolnił na wszelki wypadek Was obu.
    Kreowanie na newsach obrazu firmy jako zawistnej i
    inwigilującej też jest karygodne ;)

    --
    pozdro
    poreba