  • Data: 2010-04-26 21:36:28
    Temat: Re: Członkowie zarządu PTC aresztowani
    Od: igoR szczurka <T...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 09:37:26 +0200, pawlak napisa?(a):

    > Może po prostu nie lubię jak ktoś pracujący w tej samej firmie co ja,
    > publicznie źle o niej pisze ?

    I słusznie! Ale...

    Wtrącać się pewnie nie powinienem, ale jako wieloletni (i jak dotąd
    zadowolony) klient Ery, wolę chyba przedstawienie tejże jako "firmy z
    ludzką twarzą", (nawet jeśli miewa wady) niż jako zindoktrynowanej,
    bezdusznej korporacji, pełnej bezwolnych acz wiernych "działaczy".

    Z tego co przeczytałem Konsultant narzeka na ludzi - a nie na firmę; zaś
    modelowym przykładem ludzi na których narzeka jesteś właśnie ty.

    I teraz przemyśl sobie, który z Was robi firmie czarny PR... W każdym razie
    jako klient nie chciałbym trafić na ciebie jako konsultanta... Brrr! ;)

    --
    igor