  • Data: 2012-02-10 00:20:50
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ekspert" 4f33c4b1$0$26691$6...@n...neostrada.pl

    > Te mikro antenki to jedynie główna część zasilacza, nadajnika
    > i odbiornika tego mikroczipa i one wcale nie są kierunkowe,
    > rozumiem że że pański umysł został przytłoczony ogromne
    > podstawowych informacji w mojej wypowiedzi i ze się Pan
    > pogubił. Mikroantenki w mikroczipie nie są kierunkowe,
    > one są po prostu małe, kierunkowa może być antena
    > odbiornika, a przez kierunkowość uzyskujemy
    > zwielokrotnienie czułości, czyli na przykład
    > zasięg takiego odbiornika.

    Antenki w bramkach są kierunkowe? A jaki mają kąt widzenia?
    Są zamontowane na stałe czy obracają się, śledząc idącą osobę?

    Sekundę nadają energię, człowiek objuczony zakupami idzie
    z szybkością 2 km/h, czyli ponad pół metra na sekundę...
    Ale idzie blisko tej bramki? Jak blisko? Co najmniej metr
    od niej? Powiedzmy, że pół metra? Pół metra w bok, ponad
    pół do przodu...

    Raczej do wąskich te anteny nie należą w poziomie. :)

    A w pionie? Każdy taką kartę ma w [dupie] na tej samej wysokości?
    Jeden ma w kieszeni na sercu, inna ma w torebce, inny w saszetce
    [którą wyma_chuje?] bądź w jakimś portfelu... Tu także pół metra
    w bok i co najmniej tyleż do góry czy dołu...

    Raczej nici z tej kierunkowości. Zatem gigazyski odpadają.
    Gigawzmacniacze też odpadają. Karta musi wypuścić z siebie
    nie miliardowe części pochłoniętych nanowatów, ale chyba więcej...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'