  • Data: 2012-02-11 00:33:19
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ekspert" 4f33c4b0$0$26691$6...@n...neostrada.pl

    > niby skąd jak nawet na wyższych uczelniach nauczają wiedzy z przed dziesiątek lat,
    potem taki pseudo wykształcony myśli że
    > wszystkie rozumy

    A uczą na wyższych uczwelniach ortografii? :)

    sprzed
    pseudowykształcony

    http://www.slownik-online.pl/kopalinski/BB282FA5B63F
    39BFC1256581005E0D6B.php

    W realu drożeją z dnia na dzień koszule...
    I to nie o 20%, ale o 100% -- szok!

    Parę dni temu 1 złotówkę, przedwczoraj ta sama
    już za 3 złote a dzisiaj? -- za osiem złotych!!!

    Inflacja!!!

    -=-

    I ja kupiłem w piątek dwie koszule po 7.99 za sztukę.
    Gdy usiłowałem wyjść -- usłyszałem znany pisk, a zanim
    usłyszałem, ręce moje zgnieciono silnym uściskiem rąk
    ochroniarza?... Nie -- az tak źle nie było. :) Zanim
    ochroniarz wyrósł jak spod ziemi, usłyszałem pisk,
    a raczej -- usłyszałem początek tego pisku...

    Kasjer (facet przy kasie) był lekko zdumiony zabezpieczeniem tych koszul.

    Nie są to te koszule drożejące z dnia na dzień.
    Raczej taniejące -- na metce jest jeszcze cena 39 złotych i 95 groszy. :)

    -=-

    Cipki, bo przecież o nich tu mowa, zaszyto w czymś, na czym
    napisano po polsku: ,,proszę usunąć przed noszeniem''? IMO
    to żadne cipki. Trzy paski metalowe -- nie wiem, jak to
    działa i gdzie ma antenki, i czy w ogóle ma antenki.

    -=-

    Dodam jeszcze, że od czasu do czasu przytrafiało się mi ciche wyjście
    poza tenże real z towarem, którego nie policzono w kasie. Gdy orientowałem
    się, w czym rzecz (a raz zorientowałem się dopiero przy samochodzie na
    parkingu galeriowym, ale po zamknięciu hipermarketu) wracałem i regulowałem.

    -=-

    Natomiast cipki są na przykład na stoperach do uszu.
    Takie coś kosztuje zł 1.69, ale dają od tego rabat na
    kartę aptekarską -- a jednak cipka jest, i to na każdym
    opakowaniu, nie na kilku wybranych z całej masy.

    Kupiłem 9 sztuk -- bo tyle w aptece było? No tak, ale chciałem
    mniej, lecz kartą mogłem zapłacić dopiero od dychy bodajże. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'