  • Data: 2012-02-09 15:06:00
    Temat: Re: Czip RFID w kartach bankomatowych
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    Ekspert <n...@n...jo?> wrote:
    >Niekoniecznie.

    Niekoniecznie, aczkolwiek ostatnio slyszalem o markecie odziezowym -
    chipy sa w metkach na kazdym produkcie, w ramach inwentaryzacji
    pracownicy spaceruja miedzy polkami z czytnikiem.

    W Tesco na kasach samoobslugowych pojawia sie komunikat "na tacy
    odbiorczej pojawil sie produkt ktory nie ma prawa sie tam pojawic".
    Ale na moj gust - po wadze rozpoznaja, nie po chipie.

    >To nie musi być chip, najprostsze systemy wysyłają pole magnetyczne
    >w zakresie częstotliwości poniżej kiloherca, a tagi zawierające pasek
    >z metalu amorficznego odpowiadają.

    Mam takie jedno zabezpieczenie - cewka z drutu i kondensator.

    J.