    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Części samochodowe online
    Date: Mon, 6 Jun 2016 06:32:11 -0500

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    news:57552128$0$683$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jeszcze trzeba mieć świadomość, że katalog może mieć błędy albo nie
    > wszystkie zmiany dostawców podzespołów do produkcji zostały w nim
    > uwzględnione. Wtedy pozostaje tylko porównywanie wymontowanej
    > części z nową w trakcie zakupu.

    Dobra metoda, yabba :-)
    Często tak robisz, że rozwalasz auto a POTEM jedziesz do sklepu innym?
    (lub na rowerze?) Bo ja jak robię przy aucie to lupię mieć części do roboty
    już w bagażniku, czekające na mnie.

    Swoją drogą czy rutuną jest możliwość zwrotu niezainstalowanej
    części do sklepu za kasę lub wymiana na inną, pasującą?
    Czy może jak nieszczęśliwie kupić coś niepasującego to sprzedawca
    powie Ci "ha, ha!".