  • Data: 2016-06-06 23:03:09
    Temat: Re: Części samochodowe online
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:nj3n04$2ql$1@dont-email.me...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message

    > Dobra metoda, yabba :-)
    > Często tak robisz, że rozwalasz auto a POTEM jedziesz do sklepu innym?
    > (lub na rowerze?) Bo ja jak robię przy aucie to lupię mieć części do
    > roboty
    > już w bagażniku, czekające na mnie.

    Nie zrozumiałeś przekazu. Zwracałem uwagę, że można się niemiło zdziwić
    kupując części według katalogu, a po rozebraniu samochodu stwierdzić, że nie
    pasują. Wtedy nie ma innej pewnej metody zakupu, tylko musisz zabrać
    wymontowaną część ze sobą i dobierać nową według wyglądu. A rozmontowany
    samochód musi poczekać w garażu.
    Albo z katalogu wynika, że w danym modelu i roczniku część występowała w 3
    niekompatybilnych wariantach. Dopóki nie wymontujesz części i jej nie
    pomierzysz, to nie wiesz który wariant wybrać.

    Raz mi się zdarzyło jechać taksówką 15 minut przed zamknięciem sklepu w
    sobotnie zimowe popołudnie po części. :)

    > Swoją drogą czy rutuną jest możliwość zwrotu niezainstalowanej
    > części do sklepu za kasę lub wymiana na inną, pasującą?
    > Czy może jak nieszczęśliwie kupić coś niepasującego to sprzedawca
    > powie Ci "ha, ha!".

    Problem "niepasowania" części jest tak powszedni, że chyba każdy sklep
    motoryzacyjny przyjmuje zwroty. Zwykle warunkiem jest brak oznak montażu i
    niezniszczone pudełko.
    Dobrze jest jednak upewnić się czy zwrot jest możliwy i w jakim terminie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba