  • 31. Data: 2012-05-05 20:21:12
    Temat: Re: Czerwona zielona fala
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    A screaming came across the sky, when Shrek wrote:

    > I z jednej i z drugiej storny stoją zaraz za tymi świetlnymi 50
    > "hardwarowe" wiec z zasady nic te świetlne nie dają. Dla legalistów to
    > nawet nie są znaki drogowe;)

    Jak również i z jednej i z drugiej strony jest między wyświetlaczem i
    tunelem skrzyżowanie kasujące ograniczenie wyświetlaczowe.

    Jarek
    --
    http://agnus.jogger.pl

  • 32. Data: 2012-05-05 20:25:31
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-05-05 20:21, Jarek Hirny wrote:

    > Jak również i z jednej i z drugiej strony jest między wyświetlaczem i
    > tunelem skrzyżowanie kasujące ograniczenie wyświetlaczowe.

    Dokładnie - 50 są zaraz za nimi.

    To jeszcze nic - jest sporo znaków odłołania ograniczenia do 50 za
    którymi jest... 50 (i 60 w nocy). Tak było na zjeździe z Krasińskiego na
    Wisłostradę (teraz podnieśli do 80) i policja lubila wyprowadzać ludzi z
    błędu...

    Shrek.

  • 33. Data: 2012-05-05 22:33:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 05 May 2012 11:04:28 +0200 osobnik zwany The_EaGle
    wystukał:

    > Ci co ustawiają światła w Wawie siedzą już w pierdlu

    oni kupupowali usługę ustawiania. za to jak są ustawione odpowiada galas,
    który, niestety, nie siedzi

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2012-05-06 02:32:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > galas,
    > który, niestety, nie siedzi

    Nie chca go tam - ten gosc spowodowalby korek nawet przed 1-osobowa cela.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 35. Data: 2012-05-06 09:27:24
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    jerzu wrote:

    > Ciesz się, w Warszawie jest 50 km/h w tunelu wzdłuż Wisły ;)

    I tez wyszscy maja wy*ebane...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 36. Data: 2012-05-06 14:27:46
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    In pl.regionalne.warszawa Rafał Grzelak <s...@s...com> wrote:

    > I tez wyszscy maja wy*ebane...

    Do czasu - miśki lubią łapać w tunelu (nieoznakowane) i za nim (suszarka).

    --
    Gof

  • 37. Data: 2012-05-07 00:14:46
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 2012-05-05 00:52, dominik pisze:
    /.../
    > Bo niektórzy mają klaustrofobiocoś i głupieją w tunelach, albo panikują,
    > albo jeszcze jeżdżą złomem, od którego nie wiadomo kiedy koło odpadnie i
    > co wtedy? ;)

    no fakt wjeżdżasz w pełnym słońcu do tunelu i ciach widzę ciemność. Ale
    akurat ten tunel ma oświetlenie dostosowywane do natężenie światła przed
    i za tunelem więc jest całkiem spoko. A przykład tunel pod torami w
    ciągu DK 86 (ul. Murckowska w Kato) oświetlany jest tradycyjnie i jakoś
    nie ma tam ograniczenia do 70 km/h
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 38. Data: 2012-05-07 08:55:55
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-04, o godz. 19:36:33
    jerzu <t...@i...pl> napisał(a):

    > Dzisiaj, z powodu braku lepszego zajęcia, przejchałem sobie ulicą
    > Puławską w Warszawie odcinek od Dworca Południowego do Pl. Unii
    > Lubelskiej. Niby nic, ale postanowiłem zrobić to z dozwoloną
    > prędkością 50 km/h. I niby nic w tym dziwnego, ale w połowie drogi już
    > czułem lekkie poddenerwowanie. Otóż jadąc z taką prędkością (+/-5
    > km/h) stoimy na _każdym_ skrzyzowaniu z sygnalizacją świetlną. Tyle
    > słowem zachęty do repsektowania przepisów.

    Załamię Cię. Jak koło 1975 roku jechałem z moim Ojcem jego Syreną tą
    trasą tylko w drugą stronę to było tak samo. Czyli to już tradycja i
    nie należy tego zmieniać. ;-)

    Zdrówko

  • 39. Data: 2012-05-07 08:59:09
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-04, o godz. 19:52:18
    DoQ <p...@g...com> napisał(a):

    > OIDP to celowe. Galas swego czasu chwalił się tym, że ma to służyć
    > bezpieczeństwu tj. ma zwalniać kierowców.

    Sławne "uspokajanie ruchu" które Galas i spółka przejęli od Zielonego
    Mazowsza? W ramach tych paranoi proponowali strefowe ograniczenie
    prędkości na Pradze do 30km/h i zwężenie Jagiellońskiej do jednego pasa
    bo to ich zdanie usprawniłoby tam ruch. Od czasu jak aktywistów UM
    zaczęto zatrudniać w UM ich poronione pomysły przedstawiane są czasami
    jako propozycje miejskie.

    Zdrówko

  • 40. Data: 2012-05-07 09:02:50
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-04, o godz. 20:26:40
    Czeslawek <c...@g...pl> napisał(a):

    > Ja codziennie jadąc do pracy przemierzam inną ulicę w Wawa, na której
    > światła tak działają. Efektem tego jest to, że jak uda mi się dobrze
    > wystartować, to potem jadę tą ulicą ok. 90 km/h, z zieloną falą.

    Od ~25 lat było wiadomo że na Modlińskiej przy Polfie startując ze
    świateł trzeba mieć na szczycie estakad przy Płochocińskiej 80 km/h
    żeby zdążyć na fazę świateł przy Ekspresowej. ;-)

    Zdrówko