  • 11. Data: 2010-07-12 15:53:23
    Temat: Re: Czemu nie Nokia E52?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 12, 4:38 pm, "Amir" <d...@S...pl> wrote:
    >  > Moje wymagania to dość długi czas pracy na baterii, BRAK dotykowego
    > ekranu,

    > telefon jak dla mnie poza jedna wadą innych nie posiada.
    >
    > Gowniana jakkosc rozmów
    >
    > 4x w serwisie wymieniali mi juz glosniczek
    >
    > po 4 wymianie jakis dziwny dali, delkiatnie skrzeczy
    > ale wedlug nich to jest ok!
    >
    > na starej 6210 mam lepsza jakosc dzwieku niz na e52
    >
    > z kolei u zony w e52
    > 2x serwis wymianiał glosnik
    > ale ona mniej rozmawia

    nie potwierdzam niczego podobnego do żadnych z tych problemów - może
    masz z jakiejś wadliwej serii?

  • 12. Data: 2010-07-12 16:02:43
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 11 Jul 2010 22:22:40 -0700 (PDT), Janeo napisał(a):

    > Tak, Nokia 6710 navigator. Mało go, chyba tylko w Play'u, ale bateria
    > standardowa.

    Porównujemy tutaj telefon za 49 zł netto w ofercie 50 zł + vat wobec
    telefonu za 650 zł netto... Dzięki, postoję. Wybrałem w końcu LG z
    Androidem.

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2010-07-12 16:03:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 08:53:23 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

    > nie potwierdzam niczego podobnego do żadnych z tych problemów - może
    > masz z jakiejś wadliwej serii?

    O problemach z głośniczkiem w E52 mówili mi nawet w salonie, podobno była
    jakaś wadliwa seria ale te co są teraz są już ok :)

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2010-07-13 05:39:02
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 12 Lip, 17:51, Xian Mi Mao <x...@g...com> wrote:

    podobnego do E52, ale mającego dodatkowo aparat

    > eee, 2x grubszy telelefon i 1.5x słabsza bateria - od E52
    Grubość Nokii 6710 Navigator=14.9 mm vs. E52=9.9 mm vs. to nie 2 razy
    grubszy (liczyć!). Poza tym większość telefonów ma ok. 14-16 mm, więc
    niecałe 15 mm Nokii 6710 Navigator co naprawdę jest coś, w
    szczególności, że to slider. Sam mam jeszcze SE C702 uważanego jako
    raczej niewielki, z grubością 15,5 mm i nie jesprawia odczucia
    'grubego'.
    Ponadto bateria w 6710 Navigator jest standardowa, niczym nie
    odbiegająca od większości telefonów, tylko bateria E52 jest wyjątkowa,
    za to ma beznadziejny aparat BEZ AUTOFOKUSA, cała reszta w Nokii 6710
    przerasta E52.
    Można mieć jedynie obiekcje co to designu, ale i design E52 (srebrnego
    świcidła) też ma krytyków.

  • 15. Data: 2010-07-14 10:17:45
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > O problemach z głośniczkiem w E52 mówili mi nawet w salonie, podobno była
    > jakaś wadliwa seria ale te co są teraz są już ok :)

    A nie w E51? W E51 jestem w stanie potwierdzić - nie nadawała się do użytku.
    Zamieniłem na E52 i było bardzo OK.

    PJ