  • 51. Data: 2024-06-18 00:17:42
    Temat: Re: Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jun 2024 20:58:47 +0200, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > No, ale to nie chciałeś mino wszystko zrobić fork'a?

    Po co? Aplikacja jest? Jest. Możesz ją używać jak chcesz. Forki tu
    nie są do nieczego potrzebne.

    --
    Marek

  • 52. Data: 2024-06-18 00:27:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jun 2024 21:25:20 +0200, Paweł
    Pawłowicz<p...@u...edu.pl> wrote:
    > Znalazł grupę pl.misc.elektronika, ściągnął posty, a przynajmniej
    > tak
    > napisał, ale nie chce ich wyświetlić. Po kliknięciu nazwy grupy
    > wyświetla się pusta strona.

    Ściągnąłeś archiwalne posty, które są starsze niż data autoexpiracji
    w ustawieniach.
    Ustaw limit ściągania np. na 500, zrób catch-up grupy i wtedy ściągaj.

    --
    Marek

  • 53. Data: 2024-06-18 01:23:22
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Jest jakaś chińszczyzna, nazywa się to piao-hong czy jakoś tak.

    Nie widzę już tej aplikacji. Są trzy inne dla grup binarnych.

  • 54. Data: 2024-06-18 01:26:16
    Od: jn <j...@m...invalid>

    W dniu 16.06.2024 o 12:44, Marek pisze:

    > Groundhog2
    >
    > http://31.182.124.137/bins/groundhog/
    >
    > Prosty, bez reklam. Oryginalna pierwotna wersja być może jest jeszcze w
    > Play, natomiast ta z linka powyżej jest z moimi poprawkami.

    Dzięki, pobrałem wersję 2.08.

  • 55. Data: 2024-06-18 04:34:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.06.2024 o 00:17, Marek pisze:

    > Po co? Aplikacja jest? Jest. Możesz ją używać jak chcesz. Forki tu nie
    > są do nieczego potrzebne.

    Po to samo po co tamta jest w źródle.

  • 56. Data: 2024-06-18 09:30:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 18 Jun 2024 04:34:03 +0200, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Po to samo po co tamta jest w źródle.

    Nie wiem po co szczerze mówiąc. Jak ktoś potrzebuje źródeł kontaktuje
    się z autorem i ma. Nie rozumiem tej mody zaśmiecenia internetu na
    siłę wszystkim. Później tylko karmi się tym ai, wiedza się rozłazi i
    za chwilę nie będzie komu programować bo każdy będzie taki mądry.

    --
    Marek

  • 57. Data: 2024-06-18 11:20:05
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.06.2024 o 09:30, Marek pisze:

    > Nie wiem po co szczerze mówiąc. Jak ktoś potrzebuje źródeł kontaktuje
    > się z autorem i ma.

    No to się właśnie kontaktuję :-)

    > Nie rozumiem tej mody zaśmiecenia internetu na siłę
    > wszystkim. Później tylko karmi się tym ai, wiedza się rozłazi i za
    > chwilę nie będzie komu programować bo każdy będzie taki mądry.

    Skoro śmieci to czemu z nich właśnie korzystałeś? Napisałbyś od zera to
    byłbyś mądrzejszy od wszystkich :-)

  • 58. Data: 2024-06-18 17:00:32
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 18.06.2024 o 00:27, Marek pisze:

    > Ściągnąłeś archiwalne posty, które są starsze niż data autoexpiracji w
    > ustawieniach.
    > Ustaw limit ściągania np. na 500, zrób catch-up grupy i wtedy ściągaj.

    Nic to nie daje. Mogę ustawić fetch nawet 5000 i expiration na never,
    ściąga się kwadrans a po kliknięciu na nazwę grupy jest pusto.

    P.P.

  • 59. Data: 2024-06-18 20:02:29
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>
    w artykule <news:v4s7eg$t46$1@news.chmurka.net> pisze:

    > Nic to nie daje. Mogę ustawić fetch nawet 5000 i expiration na never,
    > ściąga się kwadrans a po kliknięciu na nazwę grupy jest pusto.

    Jak to już kiedyś zgłaszałem, nie działa poprawnie wątkowanie. Musisz
    wyłączyć "Thread view".

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 60. Data: 2024-06-18 20:24:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 18 Jun 2024 20:02:29 +0200, Andrzej P. Wozniak wrote:
    > Osoba podpisana jako Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    > Jak to już kiedyś zgłaszałem, nie działa poprawnie wątkowanie. Musisz
    > wyłączyć "Thread view".

    Jedną z wad chmurki jest maksymalny rozmiar pola References - bodajże
    1024 znaki.

    A jak się u nas kłótnia rozrośnie, to przekroczony :-)

    J.