  • 41. Data: 2024-06-17 10:07:10
    Temat: Re: Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 Jun 2024 12:44:38 +0200, Marek wrote:

    > Groundhog2
    >
    > http://31.182.124.137/bins/groundhog/
    >
    > Prosty, bez reklam.
    > Oryginalna pierwotna wersja być może jest jeszcze w Play, natomiast
    > ta z linka powyżej jest z moimi poprawkami.

    A dobre to?
    Bo oryginał to był w zasadzie do niczego ...

    J.

  • 42. Data: 2024-06-17 11:33:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.06.2024 o 07:52, Marek pisze:

    > http://31.182.124.137/bins/groundhog/Changes.txt

    Pytałem w kontekście czemu właściwie nie zostało włączone do
    oryginalnego albo nie sforkowane.

  • 43. Data: 2024-06-17 14:41:12
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    http://news.chmurka.net/#LinkiHost

    http://news.chmurka.net/#LinkiCzytniki

    --
    Idzie myśliwy przez las i śpiewa:
    - Na polowanko, na polowanko!

  • 44. Data: 2024-06-17 17:27:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jun 2024 10:07:10 +0200, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A dobre to?
    > Bo oryginał to był w zasadzie do niczego ...

    Moim zdaniem najlepszy jakie są z darmowych. Chyba jako jedyny ma
    catch-up a to dla mnie najważniejsza funkcja. Może nie ma wybitnego
    widoku wątku ale da się przyzwyczaić.
    Z funkcji ustepuje tylko japońskiemu Qmail ale to był klient tylko
    na Windows CE. To był majstersztyk pod względem konfiguralności i
    funkcjonalności. Z bólem porzucałem 13 lat temu Qmaila... Tam nawet
    można było czytać grupę w trakcie jej ściągania. Rewelacyjny.

    --
    Marek

  • 45. Data: 2024-06-17 17:28:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jun 2024 11:33:03 +0200, io <i...@o...pl.invalid> wrote:
    > Pytałem w kontekście czemu właściwie nie zostało włączone do
    > oryginalnego albo nie sforkowane.

    Bo oryginalny autor nie wykazał zainteresowania.

    --
    Marek

  • 46. Data: 2024-06-17 17:53:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jun 2024 01:01:27 -0000 (UTC), Arnold Ziffel wrote:

    > A co się dokładnie dzieje?

    Dostaje komunikat ... nosz #$*%@#$ - skopiowac nie można:

    Error while receiving. Connection closed. (chmurka) (Finished)
    [$000008DC]
    Posting article failed: Error while receiving. Connection closed.
    (chmurka) (Finished) [$000008DC]

    Port 563, zaznaczone SSL.

    J.

  • 47. Data: 2024-06-17 20:24:47
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 17.06.2024 o 17:27, Marek pisze:

> [...]
    > funkcjonalności. Z bólem porzucałem 13 lat temu Qmaila... Tam nawet
    > można było czytać grupę w trakcie jej ściągania. Rewelacyjny.

    Zainstalowałem. Nie ściąga listy grup, ani z chmurki ani z wiecznego
    września.

    P.P.

  • 48. Data: 2024-06-17 20:53:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Jun 2024 20:24:47 +0200, Paweł
    Pawłowicz<p...@u...edu.pl> wrote:
    > Zainstalowałem. Nie ściąga listy grup, ani z chmurki ani z
    > wiecznego
    > września.

    Musisz wpierw podać część nazwy grupy, aby wyświetlił pasujące do
    wzorca. Nie ma funkcji "ściągaj całą listę".

    --
    Marek

  • 49. Data: 2024-06-17 20:58:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.06.2024 o 17:28, Marek pisze:

    > Bo oryginalny autor nie wykazał zainteresowania.

    No, ale to nie chciałeś mino wszystko zrobić fork'a?

  • 50. Data: 2024-06-17 21:25:20
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...edu.pl>

    W dniu 17.06.2024 o 20:53, Marek pisze:

    > Musisz wpierw  podać część nazwy grupy, aby wyświetlił pasujące do
    > wzorca. Nie ma funkcji "ściągaj całą listę".

    Znalazł grupę pl.misc.elektronika, ściągnął posty, a przynajmniej tak
    napisał, ale nie chce ich wyświetlić. Po kliknięciu nazwy grupy
    wyświetla się pusta strona.

    Paweł