  • 31. Data: 2024-06-15 16:48:19
    Temat: Re: Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 15.06.2024 o 13:04, Paweł Pawłowicz pisze:
    > W dniu 15.06.2024 o 00:15, jn pisze:
    > [...]
    >
    > Jest tam Usenet? Bo chodzi mi po głowie, że to tylko poczta.

    Już myślałem, że jest i zainstalowałem. Nie ma. :(

    Robert

  • 32. Data: 2024-06-15 16:58:22
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 15.06.2024 13:45, Krystek wrote:

    > Może nie masz włączonej opcji "Zawsze żądaj uwierzytelniania podczas
    > łączenia z tym serwerem" w ustawieniach serwera?

    Mam.

    --
    Mirek

  • 33. Data: 2024-06-16 01:26:05
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > A możesz po swojej stronie włączyć log na mojego użytkownika jakie
    > polecenia wysyła w sesji? To byłoby szybciej niż ja dokopie się do
    > środowiska sprzed 15 lat....Tak tylko pytam, nic na siłę.

    Będzie ciężko, nnrpd nie ma takiej opcji. Ale włączyłem tcpdump na cały
    ruch nntp, zobaczę jakie będziesz miał IP np. jutro (bo masz dynamiczne)
    i odfiltruję po fakcie.

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie:

  • 34. Data: 2024-06-16 12:20:18
    Od: jn <j...@m...invalid>

    > Już myślałem, że jest i zainstalowałem. Nie ma. :(

    Na tablecie mam starego Androida 5 dlatego zainteresowałem się tym
    tematem. Jeżeli nie znajdę aplikacji na niego to pozostanie bramka WWW
    która udostępnia polskie grupy.

  • 35. Data: 2024-06-16 12:38:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Jun 2024 12:20:18 +0200, jn napisał(a):

    > Albo zrzutka na kogoś, kto napisze prosty czytnik na Androida. :)

    Jest jakaś chińszczyzna, nazywa się to piao-hong czy jakoś tak.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2024-06-16 12:44:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Jun 2024 12:20:18 +0200, jn <j...@m...invalid> wrote:
    > Albo zrzutka na kogoś, kto napisze prosty czytnik na Androida. :)

    Groundhog2

    http://31.182.124.137/bins/groundhog/

    Prosty, bez reklam.
    Oryginalna pierwotna wersja być może jest jeszcze w Play, natomiast
    ta z linka powyżej jest z moimi poprawkami.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2024-06-16 19:30:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    On 2024-06-16 12:44, Marek wrote:

    > Groundhog2
    >
    > http://31.182.124.137/bins/groundhog/
    >
    > Prosty, bez reklam. Oryginalna pierwotna wersja być może jest jeszcze w
    > Play, natomiast ta z linka powyżej jest z moimi poprawkami.

    Czy zgodziłbyś się, by admin serwera news.chmurka.net (mam nadzieję, że
    i on się zgodzi) wrzucił pliki przerobionego przez Ciebie programu jako
    mirror u siebie? Konkretnie tutaj -
    <http://news.chmurka.net/#LinkiCzytniki> Warto zachować dla potomności.

    K.

    --
    Adresy e-mail w domenie krystek.art.pl oraz sama domena nie są już aktywne

  • 38. Data: 2024-06-16 23:10:58
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    Czym on się różni od https://github.com/toxn/groundhog-reader ?

  • 39. Data: 2024-06-17 07:49:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 Jun 2024 19:30:15 +0200, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:
> [...]
    > nadzieję, że
    > i on się zgodzi) wrzucił pliki przerobionego przez Ciebie programu

    Może.

    --
    Marek

  • 40. Data: 2024-06-17 07:52:00