  • 241. Data: 2009-03-03 09:58:23
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Tak, jest cacy, nawet bardzo. Za to patrzenie na film na czymś takim to jak
    > podglądanie sali kinowej przez dziurke od klucza.

    Tak wiemy ale jak to mozliwe ze Iphona ma 66% rynku przegladarek
    internetowych to co moze jednak na WM poprostu nie chce sie przegladac

    Jak wynika z badań przeprowadzonych przez serwis Net Applications,
    udział telefonu iPhone w sieci w lutym 2009 roku wyniósł aż 66,61%.
    Oznacza to, że ponad 66% stron internetowych, odwiedzanych za pomocą
    telefonów komórkowych, to strony przeglądane za pomocą iPhone'a.

    Konkurencja jest daleko za firmą Apple. Systemy Java ME zajęły drugie
    miejsce z wynikiem 9,06%. Smartfony z systemem Microsoftu, Windows
    Mobile, stanowią 10 razy mniejszy udział w Internecie niż Apple -
    zaledwie 6,91%. Pozostałe platformy nie wypadają lepiej w zestawieniu z
    lutego br. - zarówno Google Android, jak i Symbian OS osiągnęły poziom
    6,15%. Palm OS osiągnął wynik 2,37%, a BlackBerry OS - 2,24%.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
    Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

  • 242. Data: 2009-03-03 09:58:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    jazdzig pisze:

    > Wy od apple macie jakiś taki ciąg na urle, a wystarczy myśleć, chociaż
    > wiem, że posiadacze produtków jabłkowych mają z tym problemy.

    Taaa bo my przegladamy na iphona internet by chlopcy WueMowcy tylko gadacie

  • 243. Data: 2009-03-03 10:49:54
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.03.2009 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Ja też tak często robie - znaczy się jest nas już dwóch. Czyli jeszcze
    > trzeci taki i będzie standard ;-)

    Outlookowcom nie damy rady, sam znam ze 100 ;)

    > Ja patrzę na ulicę i widze róznie. Z jednej strony dość dużo
    > dedykowanych nawigacji a z drugiej właściwie tyle samo PDA i
    > telefonów. Telefony z WM włąsciwie nei róznią sie od PDA z WM jeśli
    > chodzi o zakres nawigacji wiec cięzko wyczaić kiedy pojawiły sie same
    > telefony w większej ilości.

    O ile dedykowana od pda z gps się nie różni niczym (pewnie WM vs wince)
    ale to nieistotne w navi to cenowo są blisko, jednak smartphone z gps
    to już cena nie jest tak przystępna i jednak bliko 2x i dalej.
    I raczej jak kogoś stać na smartphone z gps to bierdonkowe nawi
    dedykowane kupuje za to co nosi na co dzień przy sobie.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 244. Data: 2009-03-03 11:41:38
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Tue, 3 Mar 2009 10:49:54 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Outlookowcom nie damy rady, sam znam ze 100 ;)

    Ja też ale zaciekle zwalczam. Od czasów Win 3.1 na systemach MS jadę
    na Agencie ;-)

> [...]
    >I raczej jak kogoś stać na smartphone z gps to bierdonkowe nawi
    >dedykowane kupuje za to co nosi na co dzień przy sobie.

    Nie do końca masz rację bo często telefona z GPS-em to albo służbówka
    albo wzięta na abonament. Mnie stać na dedykowaną nawigację - nawet
    nie jedną - mimo to jej nie kupiłem bo uznałem że to przerost formy.
    Wystarczą mi uchwyty do telefonu w samochodach - mimo wszytko tańsze
    niż dedykowane navi ;-) No i często masz tak że mając dedykowane
    urządzenie jestes skazany na mapę producenta albo dłubanie w
    odblokowanie by coś wgrać. A jak Ci mapa producenta nei podjedzie to
    co? Kupujesz inne urządzenie? Ja zwykle biorę wersje testową i jak mi
    pasuje to wtedy kupuję sam program.

    Zdrówko

  • 245. Data: 2009-03-03 11:50:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak wiemy ale jak to mozliwe ze Iphona ma 66% rynku przegladarek
    > internetowych to co moze jednak na WM poprostu nie chce sie przegladac

    Jasny gwint.... Ty tak zawsze? Człowieku poczytaj co napisałem wyżej, Jak
    Twoje wynaturzenia odnośnie przeglądarek mają się do oglądania filmów?

    Ja o nawigacji, Ty o filmach, Ja o filmach, Ty o przeglądarkach. Widziszs
    jakąś logike w swoich bredniach?

  • 246. Data: 2009-03-03 18:37:04
    Od: Gogiel <g...@g...spam>

    Dnia Mon, 02 Mar 2009 21:34:41 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

> [...]

    Uzywales tego produktu, czy wzorujesz sie na innych, starszych, typu
    nawigacja w samochodzie? Radze najpierw sprobowac, zanim zacznie sie
    mowic, bo gadasz glupoty.

  • 247. Data: 2009-03-04 18:24:58
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Szadzik wrote:

    > Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę, że robisz z siebie pajaca?
    > Pogrążasz sięcoraz bardziej, a rzeczowe argumenty skończyły Ci się 100
    > postów temu.

    ON i ten drugi reklamiarz jabłek tego nie pojmą, to przekracza ich
    możliwości intelektualne.

    Ale można dla rozrywki wrzucić im jakiś kamyk do ogródka i zrywać boki ze
    śmiechu, czytając ich odpowiedzi.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 248. Data: 2009-03-04 18:28:34
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > Buhahha dobry jestes co palisz ?

    Ja nie palę, ale jestem ciekaw, co ty palisz. Nawigacja na iP jest
    dziadowska, inni mają o wiele lepszą - to jest fakt niepodważalny. Apple
    miał możliwość poznać rynek, ale nie miał możliwości uruchomienia na swoich
    starociach niczego porządnego. Podobnie jest z BT w iP.

    Podsumowując: iP to elegancko wyglądający staroć.

  • 249. Data: 2009-03-04 18:33:38
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > No tutaj nawet betonfan WM powie ze Iphon z definicji bedzie lepszy
    > z wielu powodow. Jeden produkt jeden OS. Aplikacja dziala tak jak
    > powinna.

    Takie osiągnięcie ma każda tania komórka. Dlaczego zatem iP jest taki drogi?

    > W wypadku WM polowa aplikacji nie wchodzi bo np ekran w i600
    > jest poziomy tworca aplikacji nie przewidzial.

    Natomiast pozostała połowa hula aż miło, dając użytkownikowi o wiele więcej
    możliwości niż iP. Użytkownicy WM mają o wiele większą ofertę aplikacji niż
    użytkownicy iP.

    > Jak wyjda na Iphone OS to pewnie mozna.

    To znaczy, że nie można. Bo jak narazie nic takiego nie wyszło.

  • 250. Data: 2009-03-04 18:36:06
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    Sergiusz Rozanski wrote:

    > Drogo? Dużo tańszy niż wiele modeli z WM. Nawet powiem że tani w
    > porównaniu np do mojej poprzedniej e61. Co do prymitywności
    > elektroniki to poproszę o odpowiednik w WM czy symbianie z rozdziałką
    > nie gorszą niż 480x320 w podobnej lub niższej cenie.

    Jeżeli bierze się pod uwagę cena/możliwości, to iP jest najdroższym
    telefonem na rynku. Możliwości niewielkie, cena wysoka. I nie chodzi tylko o
    cenę aparatu, ale również związany z nim abonament, którego część bierze
    jako haracz Apple.