  • Data: 2009-02-25 08:50:56
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24.02.2009 perszing <m...@w...pl.pl> napisał/a:

    > Nie przegadasz im. Niektorym osobom na tej grupie reklamy i marketing
    > zrobili taka wode z mozgu, ze beda sie cieszyly nawet jak do iphonea
    > trzeba bedzie wykupic w sklepie appla mozliwosc wysylania smsow, lub
    > nawet dzwonienia.

    Możesz kupić iphone bez tego, nazywa się ipod touch i nie dokupisz do
    niego ww. a nabywców ma.

    > Iphone jest produktem niedorobionym biorac pod uwage ile kosztuje, oraz
    > jest dowodem na to, ze dla aplle liczy sie tylko kasa, a nie uzytkownicy.

    Możesz pokazać mi dorobiony pda, bo dla mnie np niedoróbka jest np ekran
    będący kawałkiem folii czy rysik bez silosa.
    A WM to największa niedoróbka w świecie pda. Wybacz ale miałem naście
    pda w życiu, przez palmosy, ppc, linux/opie, wm, symbiany w formie pda,
    zegarka, telefonu (fossil abacus) i wiem co to są niedoróbki. Wiem też
    czego mam od smartphone wymagać, a co jest dla mnie nieistotne - z czego
    po prostu nigdy nie korzystam.

    > W kolejnych iphonach apple odkryje, ze mozna skorzystac z telefonu bez
    > aktywowania go, a nastepnie, ze telefon moze miec wymienna baterie
    > zamiast wbudowanej. Potem pewnie dojdzie mozliwosc skasowania
    > pojedynczego smsa, zamiast wszystkich :).

    No fakt straszne rzeczy sie dzieją że pierwsze ładowanie zrobisz sobie
    z pc przy okazji uruchamiając i ładując personifikację do sprzętu. A co
    do sms to mit, bo zamienników do smsowania i to za free jest naście.
    Nie zapominaj że to pda i instalować możesz inny soft niż wbudowany.
    (podobnie jak na wm należy odrazu wymienić np webbrowser na sensowny).

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***