  • Data: 2009-02-25 09:50:08
    Temat: Re: Czemu ludzie lubia jabłka
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No fakt straszne rzeczy sie dzieją że pierwsze ładowanie zrobisz sobie
    > z pc
    w sensie ładowanie baterii po kablu usb? 100mA?

    > przy okazji uruchamiając i ładując personifikację do sprzętu.
    i ksiażke telefoniczną zgraną wcześniej z alcatela? JAkimś programem
    konkretnym to musisz zrobić, czy jest to niezależne od platformy? Wybacz
    pozornie naiwne pytania, ale ja korzystam z linuksa, którego
    (producenci olewają) i w telefonie z WM musze odpalać serwer ftp, zeby
    zgrać zdjecia, wgrać mp3, zrobić backup ksiazki i terminarza.. Troche to
    niewigodne bo bateria sie nie ładuje :)

    ToMasz