  • 31. Data: 2010-08-11 09:35:53
    Temat: Re: Czemu kablówki nalegają na fakturę elektroniczną
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Dla kogo nie było?

    Nie, no zawsze mógł sprzedać 'bez FV' odpadło mu kilka problemów
    dodatkowych.

  • 32. Data: 2010-08-11 09:41:44
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Bo to Ty tego potrzebujesz?

    Potrzebuje? No co Ty nie powiesz, ja najwyżej nie zapłace jak nie dostane FV
    papierowej. e-faktury TP wrzucałem do kosza, za telefon nie płaciłem bo nie
    dostałem rachunku, a jak po 3 miesiącach się ktoś upomniał to mu
    naprostowałem rzeczywistość, że ja na e-faktury nie wyraziłem zgody i jak
    mają moją zgodę to proszę o takowy dokument z moim podpisem, a że oni coś
    tam sobie ubzdurali to ich problem i mogą mi zaległe rachunki posłać w
    postaci papierowej oczywiście bez odsetek. I tyle było rozmowy.

  • 33. Data: 2010-08-11 09:52:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Potrzebuje? No co Ty nie powiesz, ja najwyżej nie zapłace jak nie dostane
    > FV papierowej.

    Wiesz, że w sądzie nie miałbyś żadnych szans z taką sprawą?

  • 34. Data: 2010-08-11 09:59:43
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Wiesz, że w sądzie nie miałbyś żadnych szans z taką sprawą?

    heheheh, to ciekawe. Od kiedy istnieje OBOWIĄZEK posiadania konta e-mail,
    komputera i ODBIERANIA E-MAILI???

  • 35. Data: 2010-08-11 10:04:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > heheheh, to ciekawe. Od kiedy istnieje OBOWIĄZEK posiadania konta e-mail,
    > komputera i ODBIERANIA E-MAILI???

    Nie o to chodzi.
    Po prostu nie ma obowiązku dostarczenia Ci faktury, a Ty z kolei masz
    obowiązek zapłaty za usługi z tytułu umowy jako takiej, bez związku z
    otrzymaniem (lub nie) faktury.
    Więc się ciesz, że operator zamiast Cię zwindykować poszedł Ci na rękę i
    wysłał duplikaty.

  • 36. Data: 2010-08-11 10:07:37
    Od: z <z...@g...pl>

    marko1a pisze:

    > A jak to jest w zwykłych firmach? U mnie wysyla się miesięcznie setki
    > faktur wraz z towarem. Każda zapakowana do osobnej koperty i wrzucona do
    > pudła z towarem ale często też wysyłana jest osobno pocztą. Nikomu u nas
    > nie przyszło do głowy aby wprowadzić jakiś abonament, opłatę za fakturę
    > albo jakiś inny twór gdyż po prostu setki naszych odbiorców popukało by
    > się po czole i odeszło do konkurencji.

    Dokładnie!!!

  • 37. Data: 2010-08-11 10:11:16
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Nie o to chodzi.
    > Po prostu nie ma obowiązku dostarczenia Ci faktury, a Ty z kolei masz
    > obowiązek zapłaty za usługi z tytułu umowy jako takiej, bez związku z
    > otrzymaniem (lub nie) faktury.

    Rozumiem, że można zgłosić do US taką firmę o pobieranie opłat bez
    wystawiania rachunku?

  • 38. Data: 2010-08-11 10:15:16
    Od: z <z...@g...pl>

    BaX pisze:

    > Rozumiem, że można zgłosić do US taką firmę o pobieranie opłat bez
    > wystawiania rachunku?

    Niech się ktoś wypowie co jest obowiązkiem sprzedającego:
    - wystawienie faktury (wisi na www)
    - wystawienie i posłanie meilem
    - wystawienie i dostarczenie papierka.

    Coś mi się wydaje że "firmy" tnąc koszty naginają prawo.

  • 39. Data: 2010-08-11 10:15:36
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Po prostu nie ma obowiązku dostarczenia Ci faktury, a Ty z kolei masz
    > obowiązek zapłaty za usługi z tytułu umowy jako takiej, bez związku z
    > otrzymaniem (lub nie) faktury.

    BTW: Kwote tego rachunku /w tym wypadku za rozmowy/ miałem sobie wydumać czy
    sam obliczyć?

  • 40. Data: 2010-08-11 10:17:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Rozumiem, że można zgłosić do US taką firmę o pobieranie opłat bez
    > wystawiania rachunku?

    Nie, o ile wystawia, a na pewno tak się dzieje.
    Wystawienie rachunku nie oznacza dostarczenia tegoż rachunku w formie
    papierowej i to drogą pocztową do odbiorcy.
    Tylko to pierwsze jest obowiązkowe, a Ty żądasz drugiego.