  • 31. Data: 2014-10-07 17:26:50
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 7 Oct 2014 00:25:47 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Wiesz co, to taka stara sprawa z tym konfliktem Flash<->HTML5

    Nie tylko o to chodziło ale też o uruchamianie aplikacji przez
    aplikacje.

    --
    Marek

  • 32. Data: 2014-10-07 23:07:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości

    >Wiesz co, to taka stara sprawa z tym konfliktem Flash<->HTML5
    >u Jobs'a że naprawdę nie wiem czy poważnie nie słyszałeś czy jaja
    >sobie robisz.

    Cos tam slyszalem, ale tak stara ze zapomnialem.

    Tylko ze:
    -decyzja ze sie flasha nie dolaczy ... no, decyzja jak decyzja
    -ze nikt nie zaprogramowal plugina ... no, dziwne, ale mozliwe,
    -jesli sie nie da zaprogramowac ... oj, to zle swiadczy o iphone,
    -jesli Apple aktywnie blokuje ... oj, to bardzo zle swiadczy ...

    J.

  • 33. Data: 2014-10-07 23:13:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > -jesli sie nie da zaprogramowac ... oj, to zle swiadczy o iphone,
    > -jesli Apple aktywnie blokuje ... oj, to bardzo zle swiadczy ...

    tak. Apple nie pozwala na uzycie flasha.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-10-07 23:20:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > -jesli sie nie da zaprogramowac ... oj, to zle swiadczy o iphone,
    > -jesli Apple aktywnie blokuje ... oj, to bardzo zle swiadczy ...

    Apple świadomie i celowo nie pozwala na obsługę flasha na
    swoich tabletach i telefonach. Być może że ma to związek
    z możliwością uruchamiania aplikacji z flasha jak to zauwazył
    kol. Marek.

  • 35. Data: 2014-10-07 23:22:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "KOMTUR" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba jakiegoś niskobudżetowca.

    Mowa była o służbowej Galaxy S4.

    > Nawet jak miałem przez rok S4 to też mi się ani razu nie zawiesił.
    > Twoja koleżanka musi mieć jakąś felerną aplikację zainstalowaną, albo też
    > podkoloryzowałeś historię aby dopasować ją do Twojego wyobrażenia
    > rzeczywistości :)

    Jaką aplikację trzeba zainstalować aby telefon przestał na cały weekend
    przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko jest OK
    a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefnaście smsów z całego
    weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych rozmowach?

  • 36. Data: 2014-10-07 23:28:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

    > IMHO kupuja i placa za brandzlowanie sie.
    > Apple to - w PL przynajmniej - jakis mit niebotycznosci, wrecz boskosci ;)

    A co ma Polska do tych 10 milionów sztuk zamówionych w pierwszy
    weekend po premierze? Polski rynek to nieistotny margines dla Apple.
    Zauważ, że nie ma Polski nawet w drugiej transzy...

    > Dlaczego Apple daje 12mcy na swoje produkty?

    Bo nie musi dawać więcej a i tak ludzie kupują.
    Widzisz - ja swoją Hondę kupiłbym i bez gwarancji, bo wiem że jest
    bardzo niezawodnym samochodem. A Hyundaja nie kupię nawet jak
    będą dożywotnią gwarancję dawać.

    > W biurze jest trojka kolegow z iPhonami - jeden wciaz uzytkuje 4S (nawet
    > wgral iOS'a8) - ale zaczyna narzekac, a to bateria, a to cos tam nie
    > dziala jak mysli. Zastanawia sie wlasnie na przesuiadka na ...
    > Androidowca.

    No i co z tego że telefon po trzech latach nie pracuje już jak nowy?

    > Kolega z 5S juz marzy o przejsciu na 6'ke - bo jednak ekran wiekszy i po
    > roku czasu bateria nie dozywa mu do konca dnia (pewnie z IP6 nie bedzie
    > lepiej - ale.... ekran > 4" to amaizing).
    > Poprzedni jego 4S przestal dzialac ot tak sobie.

    No i co? Ten przykład o czym miał świadczyć? Podany przez pomylkę?

    > Trzeci kolega po dwoch probach naprawy swojego 4S - dal go corce. Wysiadl
    > modul GSM. Obecnie dziala jako tablet do gier z miniaturowym ekranikiem.

    No i czemu nie naprawił go?

    > Sam przesiadl sie na androidowca (i to wcale nie z gormej polki - bo
    > wybral za 1pln Galacy Core Plus czy jakos tak) i stwierdzil, ze byla to
    > jedna z lepszych decyzji.
    > Dlaczego, Przemol - ja sie pytam dlaczego?

    A skąd ja mogę wiedzieć dlaczego Twój kolega tak myśli. Zapytaj go sam.

    > Moze trzeba by stwierdzic co za aplikacje tam sie im instaluje - moze to
    > wina zle napisanego programu a nie systemu czy telefonu?

    To jest osoba która ma swój prywatny smartfon i tym się bawi.
    Galaxy S4 jest telefonem służbowym i tam nic nie instaluje poza tym
    co firma zainstalowała. Telefon jest własnością firmy gdzie ona pracuje.

  • 37. Data: 2014-10-07 23:29:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Dla tego ja wolę czterordzeniowy procesor z 3GB ramu z otwartym systemem
    > gdzie ode mnie tylko zależy jak będzie to działać i wyglądać a nie
    > zamknięty system i narzucenie innym swojej wizji świata.
    >
    > Wolność panie :)

    Raczej iluzja wolności.

  • 38. Data: 2014-10-08 00:26:16
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-07 23:28, Pszemol wrote:
> [...]
    > weekend po premierze? Polski rynek to nieistotny margines dla Apple.
    > Zauważ, że nie ma Polski nawet w drugiej transzy...

    ja nie mowie o rynku PL w stosunku do reszty swiata - bo nie sledze
    tematu i guzik mnie obchodzi czy i kiedy Apple bedzie oferowal ten
    telefon w PL.
    Mowie o ogolnej boskosci w jakiej stawia sie ten telefon - fama poszla i
    nikt nie zwaza czy warto czy nie warto - kupuje - bo to jest trendy i
    amaizing. (Nie kupuja dlatego, ze to - jak piszesz - bezkonkurencyjny
    sprzet - bo ja tam widze wiele wad procz zalet, ktore niegdy nie
    przekonalybymnie by dac kupe szmalu za cos, co moge miec za polowe i bez
    ograniczen systemowych).
    Jak wyszedl 5S to wszyscy wyznwacy jablka mowili ze po co ekran > 4" a
    teraz kazdy pragnie mieć tą boską wielkość ekranu > 4".
    KPW?

    > Bo nie musi dawać więcej a i tak ludzie kupują.
    > Widzisz - ja swoją Hondę kupiłbym i bez gwarancji, bo wiem że jest
    > bardzo niezawodnym samochodem. A Hyundaja nie kupię nawet jak
    > będą dożywotnią gwarancję dawać.

    (...)

    > No i czemu nie naprawił go?

    bo juz dwa razy naprawiał i za każdym razem zostaiwał w serwisie 200pln
    i efekt powracał (no i jak powrócił trzeci raz to już go przestał
    reanimować na siłe).
    Gdyby była gwarancja - to nie byłoby problemu.

    > A skąd ja mogę wiedzieć dlaczego Twój kolega tak myśli. Zapytaj go sam.

    dlatego, ze wiele osob korzystajacych z iP nawet nie wie, ze telefon
    mozna wykorzystywac do czego wiecej, ze moze miec system bez sztucznych
    ograniczen i wcale nie wolniejszy?

    no i ?

  • 39. Data: 2014-10-08 03:27:06
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 7 Oct 2014 23:29:05 +0200, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    >Raczej iluzja wolności.

    Pewnie. 100 procentowo wolni sa tylko klienci Apple.

    A.L.

  • 40. Data: 2014-10-08 03:28:33
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 7 Oct 2014 23:07:33 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >-jesli sie nie da zaprogramowac ... oj, to zle swiadczy o iphone,
    >-jesli Apple aktywnie blokuje ... oj, to bardzo zle swiadczy ...

    Ponoc to jest skutek personalnych animozji miedzy szefami rirm

    A.L.