  • Data: 2014-10-08 16:33:23
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: KOMTUR <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-07 o 23:22, Pszemol pisze:

    > Mowa była o służbowej Galaxy S4.

    To wiem. Ale zawieszanie sie może i jest możliwe, ale w
    niskobudżetowcach, bo na pewno nie w S-kach i Note'ach

    > Jaką aplikację trzeba zainstalować aby telefon przestał na cały weekend
    > przyjmować telefony i smsy i na ekranie udawać że wszystko jest OK
    > a po wyjęciu baterii i resecie przychodzi nagle fefnaście smsów z całego
    > weekendu i szosiemnaście informacji o nieodebranych rozmowach?

    Nie wiem jaką. Pewnie taką samą, która powiesić na amen kilkukrotnie
    mocniejszego peceta, albo wywalić bluescreen. Koleżanka jest po prostu
    gapa, że ani razu nie spojrzała na komórkę i nie zauważyła, że wisi.
    Czasami jakby mi przywisł pecet to też bym po paru dniach zauważył i też
    by mi przyszło wtedy 150 maili, co w tym dziwnego?

    KOMTUR