  • Data: 2014-10-07 23:28:31
    Temat: Re: Czemu iPhone6 jest wciąż najszybszy?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości
    news:m10gmn$jtg$1@dont-email.me...

    > IMHO kupuja i placa za brandzlowanie sie.
    > Apple to - w PL przynajmniej - jakis mit niebotycznosci, wrecz boskosci ;)

    A co ma Polska do tych 10 milionów sztuk zamówionych w pierwszy
    weekend po premierze? Polski rynek to nieistotny margines dla Apple.
    Zauważ, że nie ma Polski nawet w drugiej transzy...

    > Dlaczego Apple daje 12mcy na swoje produkty?

    Bo nie musi dawać więcej a i tak ludzie kupują.
    Widzisz - ja swoją Hondę kupiłbym i bez gwarancji, bo wiem że jest
    bardzo niezawodnym samochodem. A Hyundaja nie kupię nawet jak
    będą dożywotnią gwarancję dawać.

    > W biurze jest trojka kolegow z iPhonami - jeden wciaz uzytkuje 4S (nawet
    > wgral iOS'a8) - ale zaczyna narzekac, a to bateria, a to cos tam nie
    > dziala jak mysli. Zastanawia sie wlasnie na przesuiadka na ...
    > Androidowca.

    No i co z tego że telefon po trzech latach nie pracuje już jak nowy?

    > Kolega z 5S juz marzy o przejsciu na 6'ke - bo jednak ekran wiekszy i po
    > roku czasu bateria nie dozywa mu do konca dnia (pewnie z IP6 nie bedzie
    > lepiej - ale.... ekran > 4" to amaizing).
    > Poprzedni jego 4S przestal dzialac ot tak sobie.

    No i co? Ten przykład o czym miał świadczyć? Podany przez pomylkę?

    > Trzeci kolega po dwoch probach naprawy swojego 4S - dal go corce. Wysiadl
    > modul GSM. Obecnie dziala jako tablet do gier z miniaturowym ekranikiem.

    No i czemu nie naprawił go?

    > Sam przesiadl sie na androidowca (i to wcale nie z gormej polki - bo
    > wybral za 1pln Galacy Core Plus czy jakos tak) i stwierdzil, ze byla to
    > jedna z lepszych decyzji.
    > Dlaczego, Przemol - ja sie pytam dlaczego?

    A skąd ja mogę wiedzieć dlaczego Twój kolega tak myśli. Zapytaj go sam.

    > Moze trzeba by stwierdzic co za aplikacje tam sie im instaluje - moze to
    > wina zle napisanego programu a nie systemu czy telefonu?

    To jest osoba która ma swój prywatny smartfon i tym się bawi.
    Galaxy S4 jest telefonem służbowym i tam nic nie instaluje poza tym
    co firma zainstalowała. Telefon jest własnością firmy gdzie ona pracuje.