  • 41. Data: 2014-11-23 07:09:13
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Może dlatego, ze apple robi wszystko aby nie podawać wprost ile ram ma
    > iphone? Czy na pudełku albo w instrukcji jest napisane ile ma ram?

    Ma on tyle RAM ile mu trzeba :-)
    Co Ci da ta informacja? Sam widzisz ze do ilosci ram w Andoidzie nie da sie
    wprost porownac.

  • 42. Data: 2014-11-23 07:09:14
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Nie siej fuda bo ktoś pomyśli ze jvm to taki interpreter jak u Basica z
    > Atari. Jvm nie jest interpreterem w klasycznym sensie, w środku jest jit
    > który bytecode kompiluje na natywny kod procesora przed wykonaniem (w
    > zależności od potrzeb).
    > Nigdy przez te 20 lat programowania z jvm się nie spotkałeś?? To ja
    > trochę powątpiewam w te twoje "20 letnie doświadczenie". Nie wierzę, żeby
    > przez 20 lat nie mieć styku z jvm, chociaż raz go kompilując na swoją płatformę .

    Nie mam wplywu na to w co ty wierzysz a co nie wierzysz..
    O Javie czytalem ale nie mialem okazji zadnego projektu w tym robic.
    Cos tam pobawilem sie w .NET i C# ale Java nie.

  • 43. Data: 2014-11-23 08:25:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 23 Nov 2014 06:09:13 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Co Ci da ta informacja? Sam widzisz ze do ilosci ram w Andoidzie
    nie da sie
    > wprost porownac.

    Mi ona do niczego nie jest potrzebna bo iphone mnie nie interesuje.
    Ale użytkowników jak widzisz może wprowadzać w błąd, bo przestają już
    odróżniać pamięci.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2014-11-23 08:52:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Racja...
    >Nawet jak Andek będzie miał 3G ramu to nie będzie to iOS :-)

    A to jest "retoryka" na poziomie przedszkola.

  • 45. Data: 2014-11-23 08:53:29
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:m4qqfe$oou$1@dont-email.me...

    >Masti, dlaczego w rozmowie o pamięci operacyjnej wysłałeś linki dotyczące
    >pamięci masowej? Czyż nie dlatego, że różnica między tymi dwoma typami
    >pamięci jest dla Ciebie nieuchwytna? :-)

    Masz na myśli te same linki które ja wysłałem, ze RAM myli mi się z
    klawiatura?

  • 46. Data: 2014-11-23 08:54:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Ma on tyle RAM ile mu trzeba :-)

    he he he

    >Co Ci da ta informacja?

    buahahahahaahahahahaa

  • 47. Data: 2014-11-23 08:58:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Masz może jeszcze coś mądrego do dodania w sprawie pamięci masowej?

    Wskaz gdzie pisałem o masowej kłamczuszku :-) Konkretnie post i linijka.

    >Bo tu rozmawiamy o pamięci operacyjnej...

    Nie tu rozmawiamy, o tym, ze nie na polowanie tu przychodzisz, zając (jak
    zwykle z reszta).

    Znajdź se babę. Albo chłopa co tam wolisz, a nie onanizuj się ogryzkiem, bo
    to obrzydliwie wygląda.

  • 48. Data: 2014-11-23 11:32:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Nov 2014 16:34:00 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Racja...
    > Nawet jak Andek będzie miał 3G ramu to nie będzie to iOS :-)

    Ale co tu chcesz porównywać: prymitywny iOS poskładany z ochłapow to
    co applowi zostało z czasów powerpc, napisany w wymarłym 30 lat temu
    języku a nowoczesnym, współczesnym systemem jakim jest Android? Z
    grupy moich znajomych nie znam żadnej (dosłownie żadnej) osoby
    zadowolonej z iphona (jest ich 5 czy 6 mających ten wynalazek).
    Wszędzie iphone kończył jako zabawka na gry dla dzieci. A jeden
    kolega ostatnio się skarżył że już jest zmęczony tym telefonem, bo
    ciągle nie może się pozbyć jakieś ikonek aktualizacji które
    zaśmiecaja belkę statusu. Już ma ich kilka bo podobno tego nie można
    się pozbyć.

    --
    Marek

  • 49. Data: 2014-11-23 12:59:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 23 Nov 2014 11:32:47 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    > co applowi zostało z czasów powerpc, napisany w wymarłym 30 lat temu
    > języku a nowoczesnym, współczesnym systemem jakim jest Android? Z

    Wspolczesny i nowoczesny wcale nie znaczy ze dobry ... za to niemal na
    pewno znaczy "wymaga wiecej RAM" :-)

    Kurde, toz przeciez Windows na pececie i unixy z Xwindows chodzily
    kiedys swietnie na 32MB.
    Ba chodzily tez na 4MB, a nawet na 2MB, choc nie powiem ze swietnie.
    Co te dzisiejsze systemy maja, ze potrzebuja 4GB a lepiej wiecej ...

    Takie dwie gierki
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ne
    rdyoctopus.gamedots
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.we
    playdots.twodotsandroid

    koleczka i linie, na Spectrum bym to pewnie w 8KB zmiescil i to nawet
    pisane w jezyku wysokiego poziomu. A na Androida ponad 50MB.
    Choc to raczej wina programisty, a nie Androida.
    No dobra, Spectrum by nie wysylalo wynikow do fejsbooka.

> [...]
    > ciągle nie może się pozbyć jakieś ikonek aktualizacji które
    > zaśmiecaja belkę statusu. Już ma ich kilka bo podobno tego nie można

    Cii, ja tez narzekam ze mi sie na Androidzie nie mieszcza.

    J.

  • 50. Data: 2014-11-23 13:45:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Nie mam wplywu na to w co ty wierzysz a co nie wierzysz..
    > O Javie czytalem ale nie mialem okazji zadnego projektu w tym robic.
    > Cos tam pobawilem sie w .NET i C# ale Java nie.

    no i całe Twoje "doświadczenie" poszło w diabły.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?