eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G? › Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Date: Mon, 24 Nov 2014 18:44:06 -0600
    <m4qckv$frt$1@dont-email.me> <m4ql3r$u6s$1@dont-email.me>
    <5470d9fb$0$18092$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4qo3a$ano$1@dont-email.me> <m4qqbs$o9o$1@dont-email.me>
    <m4r2fe$nl0$1@dont-email.me> <54710ed3$0$2839$65785112@news.neostrada.pl>
    <m4r2vv$pkr$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m4sm7v$3ka$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m4v9uu$uu3$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <m4vfoh$m50$2@dont-email.me> <m50gqi$b97$1@dont-email.me>

    "grapeli23" <g...@g...com> wrote in message
    news:m50gqi$b97$1@dont-email.me...

    > Mogą używać czego chcą,

    To dobra wiadomość :-)
    Zwłaszcza dla piszących w Java i nielubiących Dalvika :-)

    > przykładowo większość kodu Maximy jest w Lispie.
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=jp.yho
    nda&hl=en
    > Octave głównie w C++, ale część istotnych bibliotek napisana jest w
    > Fortranie.
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oc
    tave&hl=en
    > Syncthing napisany jest w Go (golang).
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nu
    tomic.syncthingandroid

    > Używa się wszystkich możliwych języków począwszy od Javy po C, C++,
    > Pythona, Go, C#, Pascala, itd.

    To jeszcze napisz nam jak użyć języka Java bez konieczności użycia Dalvika.
    Tak żebyśmy mieli informacje w komplecie :-) Bo zdaje się alternatywa dla
    Dalvika (czyli "Android Runtime", inaczej ART) dołączono dopiero w wersji
    4.4 (KitKat). Co ma zrobić ktoś aby jego apka w Javie poszła na starszym
    Andku?