  • 31. Data: 2014-11-23 01:05:46
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Nov 2014 19:45:21 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Masz dziewczynę? Jak nie to najwyższy czas (po dwudziestu latach

    Hehe, dobre :). Tylko raczej obrazi się na takie pytanie

    --
    Marek

  • 32. Data: 2014-11-23 07:09:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Hehe, dobre :). Tylko raczej obrazi się na takie pytanie

    Musze bardzo szanowac kogos aby jego opinia na moj temat mogla zajsc mi za
    skore...

  • 33. Data: 2014-11-23 20:50:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    >Musze bardzo szanowac kogos aby jego opinia na moj temat mogla zajsc mi za
    >skore...

    Musiałbyś najpierw mieć odrobinę godności. Jako oszczerca jej nie masz.

  • 34. Data: 2014-11-25 09:10:43
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 22 Nov 2014 07:19:01 -0600, Pszemol wrote:
    > Przecież to jest b. dobry przykład na to jak bezwartościowe
    > są porównania parametrów smartfonów "tabelkach"...
    > Ktoś się zachłyśnie smartfonem co ma 3G ramu i uzna że
    > *przecież musi* być lepszy/szybszy od iPhone z 1G, tak?
    > Okazuje się że nie do końca. I nie chodzi tylko o RAM...

    A ktoś inny się podjara, że ma 4 core w tablecie (nb androidowym) gdy kto
    inny ma 2. Bo zrobił tabelkowy risercz.
    Msgid mi się nie chce szukać, ponoć już sam potrafisz?

    Fajnie, że masz jednak dystans do siebie :-)
    (a tak naprawdę to czekam na wyjaśnienia, co poeta wtedy miał na myśli :-))
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 35. Data: 2014-11-25 16:48:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Fajnie, że masz jednak dystans do siebie :-)
    > (a tak naprawdę to czekam na wyjaśnienia, co poeta wtedy miał na myśli :-))

    Nie rozumiem co tu chciałeś napisać ani co miałbym szukać.
    Podkręć nieco jasność ;-)