  • 21. Data: 2014-11-22 17:10:21
    Temat: Re: Czemu iPhone z 1G ramu jest szybszy od smartfona z Andkiem i 3G?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message
    news:5470b455$0$2853$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > Buahahahahha, przecież wszyscy widza ze pracujesz, jeśli nie za kasę to
    > jako pożyteczny idiota. To drugie chyba gorsze.

    nie wmawiaj wszystkim grupowiczom swoich własnych urojeń.

  • 22. Data: 2014-11-22 17:11:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > I na potrzeby twojej kampanii reklamowej to wystarczy.

    Od razu powiedz, że sam nie masz NIC WARTOŚCIOWEGO
    do powiedzenia czym mógłbyś się tu z nami podzielić...

  • 23. Data: 2014-11-22 17:12:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >nie wmawiaj wszystkim grupowiczom swoich własnych urojeń.

    Ta, wszyscy grupowicze są idiotami i nie widza, jaki z ciebie piewca
    jabłecznika. Zejdź na ziemię.

  • 24. Data: 2014-11-22 17:16:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Od razu powiedz, że sam nie masz NIC WARTOŚCIOWEGO
    >do powiedzenia czym mógłbyś się tu z nami podzielić...

    O, na złodzieju czapka gore.

  • 25. Data: 2014-11-22 19:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > O, na złodzieju czapka gore.

    Fascynujące jaki bełkot potrafisz tu zapodawać.
    Jakim złodzieju? Co Ty wąchasz?

    Mówilismy o kryteriach jakimi posługujesz się przy wyborze
    nowego telefonu/smartfonu. Napisałeś że NIE posługujesz
    się krypto reklamą. Napisz więc czym się posługujesz...

  • 26. Data: 2014-11-22 19:36:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Fascynujące

    No. "Miszczu" od reklamy.

  • 27. Data: 2014-11-22 19:40:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    > No. "Miszczu" od reklamy.

    Unikasz konfrontacji... Wycinasz cytaty.
    To zrozumiałe. Brak Ci amunicji.

  • 28. Data: 2014-11-22 19:45:21
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    "Ghost" <g...@e...com> wrote in message

    >Unikasz konfrontacji...

    Hahahahahahah, tak pokonaueś mje, mujborze co za kretyn.

    Zapisz sobie w kajeciku, ze nie każdy ma takiego pierdolca by z byle kim się
    wykłócać w nieskończoność w Internecie.

    Masz dziewczynę? Jak nie to najwyższy czas (po dwudziestu latach
    programowania w c/c++ bez wycieków), nie będzie ci tak nudno w życiu.

  • 29. Data: 2014-11-22 20:18:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Masz dziewczynę? Jak nie to najwyższy czas (po dwudziestu latach
    > programowania w c/c++ bez wycieków), nie będzie ci tak nudno w życiu.

    Skompromitowałeś się już merytorycznie nie wiedząc o czym piszesz myląc
    pamięć operacyjną z pamięcią masową...
    Dołóż jeszcze jakieś argumenty personalne do kolekcji, no... nie hamuj się!

  • 30. Data: 2014-11-22 23:14:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Skompromitowałeś się już merytorycznie nie wiedząc o czym piszesz myląc
    >pamięć operacyjną z pamięcią masową...

    To jest Twoja prymitywna projekcja, standardowy poziom pszemolenia.