  • 11. Data: 2013-04-08 21:12:59
    Temat: Re: Czego użyć do permamentnego usunięcia danych z t elefonu?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Apr 2013 18:30:51 +0200, Tomek napisał(a):

    > Kolejny Stevie Wonder. Też nie widzisz różnicy pomiędzy permamentny a
    > permanentny? Naprawdę?

    Nie, różnica między kimś normalnym a grammar nazi zasłania wszystko.
    Co ja mówię, grammar nazi czepiają sie chociaż błędów, a nie literówek.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 12. Data: 2013-04-08 22:00:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 8 Apr 2013 18:30:51 +0200, Tomek wrote:

    > Kolejny Stevie Wonder. Też nie widzisz różnicy pomiędzy permamentny a
    > permanentny? Naprawdę?
    > Chodziło wyłącznie o literówkę, która nie ma wpływu na pozostałą istotę
    > dyskusji, ale jak widać, ślepota dotyka coraz więcej userów.

    Pardon, ale jak na czlowieka nie odrozniajacego ,,usuwania'' od
    ,,usuniecia'', czy nie rozumiejacego uwagi ad ,,Gadacz`em'' moglbys juz
    zamilknac w tym watku i nie kompromitowac się bardziej, nie uwazasz?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 13. Data: 2013-04-09 04:26:11
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Chodziło wyłącznie o literówkę, która nie ma wpływu na pozostałą istotę
    > dyskusji, ale jak widać, ślepota dotyka coraz więcej userów.

    Alez dostrzeglem te literowke, Tomek'u. Albo i nie byla to literowka, a
    blad - nie wiem. Po prostu, trzeba byc niezlym cymbalem, by czepiac sie
    takich drobiazgow, gdy samemu pisze sie "Gadacz`em", co jest idiotyzmem na
    tym samym poziomie, co "ludzią".

  • 14. Data: 2013-04-09 12:26:02
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" napisał:

    > To jeszcze podaj uzasadnienie dla tej debilnej odmiana'y powyzej.
    > Po prostu, trzeba byc niezlym cymbalem, by czepiac sie
    > takich drobiazgow, gdy samemu pisze sie "Gadacz`em"

    Tu nie chodzi o bycie cymbałem, lecz o użycie nazwy usera w oryginale, taki
    nawyk z Forum, żeby ktoś, kto będzie czytał późniejsze posty zrozumiał, że
    chodzi o usera, a nie o kogoś kto lubi gadać.
    Wiem powiniennem napisać:
    "wspólnie z userem Gadacz" wtedy byś zrozumiał i się nie czepiał. Albo i
    tak, do deklinacji.

  • 15. Data: 2013-04-10 13:37:19
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote:

    Jak na kogos, kto lubi sie czepiac bzdur, bardzo zle znosisz, gdy ktos
    zaczyna tobie wytykac bledy, Kali.

    > Tu nie chodzi o bycie cymbałem, lecz o użycie nazwy usera w oryginale

    W oryginale? Moze w starocerkiewnoslowianskim?

    > taki nawyk z Forum,

    Nawyk tylez glupi, co bledny; glupsza jest tylko najnowsza moda "@ktostam".
    Forum, o ktorym wspominasz, to nazwa wlasna, czy masz kolejny durny nawyk
    np. z jezyka niemieckiego i rzeczowniki pospolite piszesz duza litera?

    > żeby ktoś, kto będzie czytał późniejsze posty zrozumiał,

    Ta, "pokoloruj drwala". Ludzie duzo rozumieja z kontekstu zdania, trzeba
    tylko dac im szanse.

    > że chodzi o usera

    Uzytkownik. Trudne slowo.

    > Wiem powiniennem napisać: "wspólnie z userem Gadacz"

    Nie. "Z Gadaczem" byloby slicznie.

    > wtedy byś zrozumiał i się nie czepiał.

    Rozumiem bez twoich durnych zwyczajow.

    > Albo i tak, do deklinacji.

    Nacji sie nie czepiam. Dekli - owszem.

  • 16. Data: 2013-04-13 19:08:02
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2013-04-08 21:12, Waldek Godel pisze:

    > Nie, różnica między kimś normalnym a grammar nazi zasłania wszystko.
    > Co ja mówię, grammar nazi czepiają sie chociaż błędów, a nie literówek.

    A tam masz racje ale dupczyć to