  • 1. Data: 2011-05-26 16:03:22
    Temat: Czego to ludzie nie wymysla...
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    ... tańczące magnesy...

    http://vimeo.com/23123222

    Ale piękne :-)

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 2. Data: 2011-05-26 16:32:45
    Temat: Re: Czego to ludzie nie wymysla...
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 16:03:22 +0000, Verox napisał(a):

    > Ale piękne :-)
    <http://www.youtube.com/results?search_query=ferrofl
    uid>

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 3. Data: 2011-05-26 16:38:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26-05-2011 18:03, Verox napisał/a:
    > ... tańczące magnesy...
    >
    > http://vimeo.com/23123222
    >
    > Ale piękne :-)

    Siedzi gostek z dwoma magnesami pod stołem, ot cała wspaniała
    technologia. Gdyby to jeszcze w miarę w rytm muzyki robił...

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2011-05-26 17:37:35
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 26.05.2011 18:32, Jaroslaw Berezowski wrote:

    > <http://www.youtube.com/results?search_query=ferrofl
    uid>

    Tam raczej nie jest ferrofluid - stawiam na proszek ferromagnetyczny -
    może opiłki metalowe albo jakiś toner.
    I elektromagnesy... bez rdzenia?

    Mirek.

  • 5. Data: 2011-05-26 18:08:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    da się to jakoś zassać?

  • 6. Data: 2011-05-26 18:59:12
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 May 2011 19:37:35 +0200, Mirek napisał(a):

    > Tam raczej nie jest ferrofluid - stawiam na proszek ferromagnetyczny -
    > może opiłki metalowe albo jakiś toner. I elektromagnesy... bez rdzenia?
    Tak, to wygląda na suchy proszek, a mój lik to było po prostu więcej
    "fajnego" :)

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 7. Data: 2011-05-30 16:23:15