  • Data: 2011-09-25 21:44:18
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: karbar <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 25.09.2011 20:50, Bydlę wrote:
    > Na razie twoje pytnie brzmi tak:
    >
    > "...szedłem dzisiaj koło sklepu i taka pani z żółtą siatką dziwnie
    > spojrzała na mnie, a przecież w kieszeni miałem bilet, zapalniczkę i 2
    > zł. Dlaczego ona tak się na mnie gapiła?"

    Ok. Wiem, że moje pytanie może tak wyglądać i mocno prawdopodobne, że
    tak jest w istocie. Liczyłem po cichu, że może to wyglądać na zasadzie:
    "..zwiedzając Florencję wszedłem z partnerką do pewnej kaplicy. Wszyscy
    się krzywo na nas patrzyli. Byliśmy ubrani dość swobodnie, ja spodnie za
    kolano, t-shirt, ona spodnie 3/4, bluzka bez rękawków...", a odpowiedź
    mogłaby brzmieć: Wejście do świątyni/kaplicy z odsłoniętymi ramionami
    jest niedopuszczalne. Następnym razem niech kobieta zakryje ramiona,
    chociaż jakąś apaszką, chustką..."

    Dość sporadycznie wchodzę do kaplic, a także holuje przyczepki, stąd
    mogę nie znać pewnych obyczajów.

    Jeżeli się wygłupiłem, i moje pytanie wygląda tak jak to Bydlę napisał,
    przepraszam za zamieszanie, proszę o nie zwracanie uwagi na mój post.

    pozdrawiam
    karbar