  • Data: 2011-09-25 22:28:18
    Temat: Re: Czego oczekują ode mnie kierowcy TIRów?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-09-25 21:44:18 +0200, karbar <k...@w...pl> said:

    > Ok. Wiem, że moje pytanie może tak wyglądać i mocno prawdopodobne, że
    > tak jest w istocie.

    Bo to oni trąbili.
    My nie wiemy jak jechałeś - doświadczenie zaś mówi, że zeznający nad
    wyraz często podają opis daleki od obiektywnego.
    Stąd propozycja, być wydał te 200-300 zł na urządzenie, które nie tylko
    pozwoli ci dowiedzieć się w czym był problem, ale i zwróci ci
    się wielokrotnie podczas jeżdżenia samochodem; a to kogoś nie zabijesz,
    a to się nie zabijesz, unikniesz korków czy miejsc szczególnie
    niebezpiecznych...

    > Liczyłem po cichu, że może to wyglądać na zasadzie: "..zwiedzając
    > Florencję wszedłem z partnerką do pewnej kaplicy. Wszyscy się krzywo na
    > nas patrzyli. Byliśmy ubrani dość swobodnie, ja spodnie za kolano,
    > t-shirt, ona spodnie 3/4, bluzka bez rękawków..."

    Z twojego zeznania nie wynikało nic, poza tym, że jechałeś z
    inną prędkością niż te tiry.
    :-)

    > Jeżeli się wygłupiłem

    ???
    Zapytałeś, dostałeś odpowiedzi różnego rodzaju, jak to w Sieci.
    :-)

    --
    Bydlę