-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader02.eternal-septe
mber.org!.POSTED!not-for-mail
From: p0li <p...@t...net>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Czas życia akumulatora w silniku hybrydowym
Date: Mon, 22 Oct 2018 21:46:35 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 35
Message-ID: <1...@p...z.dialoga>
References: <5bcc2c39$0$490$65785112@news.neostrada.pl>
<l...@p...z.dialoga> <pqic04$mu7$1@dont-email.me>
Reply-To: p...@t...net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: reader02.eternal-september.org;
posting-host="818dc21978d0dff123ea3f9e9d201469"; logging-data="5626";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX19Q3C+cGwmBkSqFC/+LrK6U"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl (0f82c615.463.384)
Cancel-Lock: sha1:Ud706K3Vt+smSz7LUvDV9FmemyY=
X-Face: <N:_Jp{z2`Xm4{FIFXjV26].D:q1L/h>0$g7~^g:T{8k3c-)S+1J-Ik!VnBs8Z@CK"0T;mD
qh!l+y.OB{OrO*@Ym-kmxJx"{&IQ2&Pa)K%R?$iiZMy]9i~R;
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2642005
[ ukryj nagłówki ]T->Dnia 2018-10-21 19:11:31 niejaki ToMasz napisał:
>> tak jak koledzy pisali - prędzej koła odpadną niż padnie (normalnie
>> eksploatowana) bateria
>
> i teraz jak skrytykować czyjąś opinię bez wywoływania u rozmówców
> agresji? O...? Czyżby istniało urządzenie które naprawdę się nie zużywa?
> No nie daję wiary.
ponieważ siędzę zawodowo trochę w temacie to ci odpowiem najprościej jak
umiem
nie da się porównac baterii z telefonu z samochodową z powodu odmiennych
założeń przyjętych podczas projektowania jednej i drugiej
bateria w samochodie tak że się zużywa ale jest tak zrobiona żeby
użytkownik tego nie zauważył np rzeczona bateria do volta ma ok 15kWh ale
dla użytkownika dostępnych jest 10 - reszta to bufor górny i dolny oraz
zapas do ewentualnych padających cel
wszystkim tym zarządza aktywny bms który komunikuje się ze sterownikiem
silnika oraz z ładowarką i nie pozwala na eksploatację posodująca
uszkodzenie baterii
i dlatego też volt może przejechac na tej bateryjce ~650 tys km bez
zauważalnego spadku osiągów
http://samochodyelektryczne.org/chevrolet_volt_z_201
2r_osiagnal_przebieg_blisko_650000_km.htm
kto z was przejechał tyle jednym samochodem?
--
P0zdrawiam
p0li
hydro rulez ;)
prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki
Następne wpisy z tego wątku
- 22.10.18 22:55 Tomasz Pyra
- 22.10.18 23:16 kk
- 23.10.18 18:59 Budzik
- 23.10.18 22:35 ToMasz
- 24.10.18 10:49 Tadeusz
- 24.10.18 12:41 z
- 24.10.18 21:00 p0li
- 24.10.18 21:59 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=