  • 21. Data: 2013-11-05 20:23:31
    Temat: Re: Czas na Blu Ray
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > Kiedyś dawno, dawno temu, jak kupiłem nagrywarkę CD 8x Yamaha (nie DVD!)
    > za ok. 1000 zł (sam teraz nie mogę w to uwierzyć, w życiu bym teraz nie
    > dał tyle za żadną nagrywarkę...) zrobiłem sobie prosty test zarysowań.
    > Tarłem płytą we wszystkie strony o brudną z kurzu podłogę aż była pełna
    > rys, umyłem ją dokładnie i włożyłem do napędu. Ku mojemu zaskoczeniu
    > czytnik nie zauważył żadnego błędu. :)
    > A oni każą wycierać czystą szmatką po promieniu, a nie naokoło. ;)

    A u mnie była kiedyś nagrywarka (o ile dobrze pamiętam - Teac, czyli też
    nie byle co), która w pewnym momencie zaczęła psuć płytki - waliła
    soczewką i zostawiała okrągłą rysę. Na to żadna korekcja błędów nie
    pomagała. Ponieważ kosztowała co prawda nie 1000 zł, ale także całkiem
    pokaźną kwotę, naprawiłem ją poprzez przyklejenie kawałka żyletki do
    wózka z laserem, co ograniczyło wychylenie soczewki do góry.

    Piotr

  • 22. Data: 2013-11-06 08:55:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marek Dyjor nabazgrał(a):

    > no bez jaj i przysałi ci płytę z nagranym filmem?

    Padła mi tłoczona (oryginał), chodziło bo i trwałość płyt BD (to był
    przykład) jako nośnika na backup a trzeba pamiętać że nagrywane mają dużo
    słabszą trwałość niż tłoczone. Mam nagrywarkę BD ale przyznam się że jeszcze
    żadnej płyty nie wypaliłem :)

  • 23. Data: 2013-11-06 21:33:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-11-06 08:55, Chris pisze:
> [...]
    > dużo słabszą trwałość niż tłoczone. Mam nagrywarkę BD ale przyznam się
    > że jeszcze żadnej płyty nie wypaliłem :)

    A tak po polsku możesz napisać, aby było wiadomo o co chodzi?

  • 24. Data: 2013-11-07 09:52:41
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    BQB nabazgrał(a):

    > A tak po polsku możesz napisać, aby było wiadomo o co chodzi?

    Polska trudna język .. zapraszam do szkoły ..