  • 11. Data: 2011-05-09 17:46:28
    Temat: Re: Czas cos kupic - prosze o opinie
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Bylem i widzialem.

    Nastepna do analizy:

    http://otomoto.pl/honda-civic-pierwszy-wlasciciel-ok
    azja-C18820239.html

  • 12. Data: 2011-05-09 17:50:54
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Bez sprawdzenia w serwisie nie powinno się kupować auta używanego.
    A już zwłaszcza takiego po zauważalnych przygodach.

    --
    CB

  • 13. Data: 2011-05-09 19:35:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Bez sprawdzenia w serwisie nie powinno się kupować auta używanego.
    > A już zwłaszcza takiego po zauważalnych przygodach.

    Nie no, zabralbym je do serwisu zeby oblukali. Ale jak gosc chce 26 tys za
    auto bite (nawet lekko) to dla mnie przesada.

    Dysiek

  • 14. Data: 2011-05-09 19:40:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Nastepna do analizy:
    >
    > http://otomoto.pl/honda-civic-pierwszy-wlasciciel-ok
    azja-C18820239.html

    Bylem, widzialem. Gosc wyglada na uczciwego - pokazal wszystko co wiedzial i
    mowil otwarcie. Generlanie auto jest troche porysowane (lewy tyl + zderzak;
    przedni zderzak b lekko pekniety pod lampami - widac nawet na foto) i
    niestety uszczelka zle przylegala do maski i pojawily sie wzery (na dl.
    okolo 10 cm). Srodek troche brudnawy, ale to kosmetyka. Silnik chodzi rowno,
    ladnie pracuje i wkreca sie na obroty. Z ogledzin wynika, ze auto poza
    przygodami parkingowymi nie bylo bite. Ma ksiazke serwisowa z w miare
    regularnymi wpisami. Cena 25 tys. Jak dla mnie to chyba odpada przez ta
    maske, a szkoda :(

    Dysiek

  • 15. Data: 2011-05-09 19:43:55
    Od: "newsy" <j...@o...eu>

    Tutaj masz porządny egzemplarz: http://tnij.org/lq60

  • 16. Data: 2011-05-09 19:49:32
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tutaj masz porządny egzemplarz: http://tnij.org/lq60

    Tak sie powinno sprzedawac auta, ale Bydgoszcz to kupa drogi.

    Dysiek

  • 17. Data: 2011-05-09 20:04:03
    Od: Maciek <k...@g...pl>

    > Nastepna do analizy:
    >
    > http://otomoto.pl/honda-civic-pierwszy-wlasciciel-ok
    azja-C18820239.html

    Uhm.. ale NFS, fotograf to mistrz kontrastu ;-) Na moje oko prosty, nie
    razi kolorystyką kameleona ;-) Można zobaczyć na żywca.

  • 18. Data: 2011-05-10 09:03:20
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-05-09 17:38, *Dysiek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Zderzak tylni wymieniony na inny - lekka roznica odcieni, klapa
    ^^^^^ *tylny*
    > tylnia wydaje sie oryginalna. W bagazniku nie ma "harmonijki" wiec strzal
    > tez byl raczej lekki.

    Różnica w odcieniu zderzaka i nadwozia jest jak najbardziej normalna. Ja
    bym nabierał podejrzeń, gdyby kolor był idealnie taki sam, bo to
    oznaczałoby, że ktoś jedną farba malował zderzak, błotniki i maskę/tylną
    klapę.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l