  • Data: 2014-05-13 22:27:58
    Temat: Re: Czary mary z pralką
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2014 o 18:51 mkonst <m...@n...pl> pisze:

    > One nie są wrażliwe, one po prostu nie ruszą przy odwrotnym podłączeniu,
    To jest efekt do d..y zaprojektowanej elektroniki, miałem kiedyś termeta i
    z walczyłem z tą elektroniką, większego g..a dawno nie widziałem, dla
    porównania stary valiant mimo że także korzysta z sieci do zasilania
    elektrody wykrywania płomienia, nie ma problemu z biegunowością sieci.

    --

    Pozdr
    Janusz