  • Data: 2009-02-10 13:57:01
    Temat: Re: "Czarny silikon" nadchodzi?
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:

    > No, może malutką różnicę ;)
    >
    > Ale z tego co wymieniłeś, to w większości można załatwić rawem, a co do
    > bracketingu ekspozycji, to już jest, ale możesz jeszcze użyć Fuji S5Pro,
    > który ma dużo większą dynamikę. Brakuje mi tu tylko bracketingu punktu
    > ostrości, chociaż Panasonic pokazał, że przynajmniej wśród aparatów
    > amatorskich nie musi być to potrzebne, bo af jest wystarczająco szybki
    > no i siłą rzeczy - precyzyjny.
    ja wymienilem tylko przyklady, ale byly tez propozycje np bracketingu
    GO. Albo bracketing ISO. Ja proponuje bracketing dowolnych ustawien,
    jakie tylko aparat oferuje.

    > Ja bym chciał, żeby Pentax wypuścił taką
    > puszkę, tyle, że bez lustra. I najlepiej na tym samym bagnecie(nie
    > potrzebuję zmniejszać już aparatów
    ty nie potrzebujesz, a ja bym chcial. Aktualnie mam dylemat - wziasc
    maly kompakt, ktory jakosciowo jest sredni, wplyw na GO daje niewielka,
    jest wooolny i max uzywalne ISO to 200, czy lustrzankowego klocka, ktory
    w/w wad nie posiada.
    Kompakt wrzuce w kieszen i mi nie przeszkadza, dla klocka musze miec
    torbe i obie rece zajete podczas robienia zdjec.
    Niech wreszcie ktos wypusci cyfrowy maly cyfrowy aparat APS-C w
    sensownej cenie
    Marx