  • 11. Data: 2012-08-11 20:03:43
    Temat: Re: Czarna masa zalewowa?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    j.r. wrote:

    > Witam,
    > myślę że lepsze będzie coś dedykowane np.:
    > http://www.tme.eu/pl/details/ep232a/masy-zalewowe/hu
    ntsman/#

    Wszystko zależy od "skali produkcji". Kilogram masy za 120zł na jedną płytkę
    2x3cm to troche przegięcie, tym bardziej że paczka 10 lasek ciepłego kleju
    kosztuje 15zł ;)
    Ostatecznie można też spróbować różnych innych materiałów, w tym typowo
    "budowlanych" jak np. lepikalbo jakieś inne badziewie ze smoły.
    BTW przypominają mi się stare kondensatory foliowe "czymś czarnym", szerzej
    tutaj: http://ww.w.trioda.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=92
    58
    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 12. Data: 2012-08-11 20:32:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Jakub Rakus wrote:
    (ciap)
    > BTW przypominają mi się stare kondensatory foliowe "czymś czarnym",
    > szerzej tutaj: http://ww.w.trioda.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=92
    58

    Pak!
    spotkamy go jeszcze w bateriach płaskich, może

    --
    Włodek

    http://dino.inosak.org

  • 13. Data: 2012-08-11 21:34:23
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Jakub Rakus wrote:
    > (ciap)
    >
    > Pak!
    > spotkamy go jeszcze w bateriach płaskich, może
    Witam,
    może to jest myśl, kupić kilka baterii, wydłubać i przetopić jeśli to ma być
    pojedyńcze centymetry sześciennne.
    --
    pzdr, j.r.

  • 14. Data: 2012-08-12 18:43:51
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Chcialbym mala plyteczke (2x3cm) z delikatnimi elementami
    > zalac czym czarnym. Glownie chodzi o zrobienie obudowy plytki
    Tutaj
    http://sklep.semicon.com.pl/shop2/?lang_id=2&id_cate
    gory=55&id_product=1455
    jest coś takiego. W karcie produktu jest kolor niebieski i inne.
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę