  • 1. Data: 2012-08-07 16:40:47
    Temat: Czarna masa zalewowa?
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Chcialbym mala plyteczke (2x3cm) z delikatnimi elementami
    zalac czym czarnym. Glownie chodzi o zrobienie obudowy plytki
    - obudowa bedzie wyfrezowana z aluminium, plyteczka zamocowana
    w srodku, wyprowadzone gniazdo i calosc chcialbym zalac na rowno.

    Masa ma unieruchomic plytke ale i stanowic "zamkniecie" obudowy.

    Podpowiecie jakis produkt?

  • 2. Data: 2012-08-07 17:20:31
    Temat: Re: Czarna masa zalewowa?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jakub,

    Tuesday, August 7, 2012, 4:40:47 PM, you wrote:

> [...]
    > w srodku, wyprowadzone gniazdo i calosc chcialbym zalac na rowno.

    > Masa ma unieruchomic plytke ale i stanowic "zamkniecie" obudowy.

    https://docs.google.com/open?id=0BzIkGxSni8bzYTc4YTY
    4OTItYTkwMS00NDNlLThiY2ItMjY0NzU3MzE4ZWYz

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-08-07 17:35:34
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Best regards,
    > RoMan

    uwaga pedalisko!

  • 4. Data: 2012-08-07 21:57:46
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > uwaga pedalisko!

    Jesteś niedorozwinięty umysłowo?
    Nie szydzę z Ciebie, pytam zupełnie poważnie. Bo może pomóc Ci trzeba, a
    nie kląć na Ciebie.

  • 5. Data: 2012-08-07 22:04:41
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Jesteś niedorozwinięty umysłowo?

    zapytaj kolesia - romana...

    P.S.
    jakaś forma protestu być musi, mimo, że ten śmieć dopisał mnie do swojego
    pedalskiego KF to ja będę dodawał taki podpis jak on dodaje do każdego jego
    spedalonego posta... może grupa wywrze jakieś naciski, a jak nie to będzie
    kicha... platformowa europa znaczy...

  • 6. Data: 2012-08-08 09:33:50
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > jakaś forma protestu być musi,

    Zaprotestuj nogami, nikt cię tu nie trzyma. Załóż ten swój e-serwis i go
    prowadź.

    > mimo, że ten śmieć dopisał mnie do swojego pedalskiego KF to ja będę
    > dodawał taki podpis jak on dodaje do każdego jego spedalonego posta...

    To bardzo szybko trafisz u każdego do KF-a. Co nie byłoby takie złe,
    przynajmniej nikt by cię nie czytał i ci nie odpowiadał.

    PS. Twoja fiksacja na punkcie homoseksualizmu jest zastanawiająca.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 7. Data: 2012-08-08 09:49:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, August 8, 2012, 9:33:50 AM, you wrote:

    [...]

    > To bardzo szybko trafisz u każdego do KF-a. Co nie byłoby takie złe,
    > przynajmniej nikt by cię nie czytał i ci nie odpowiadał.

    No wlasnie - kiedy zaprzestaniesz go cytowac chociaż?

    > PS. Twoja fiksacja na punkcie homoseksualizmu jest zastanawiająca.

    Wniosek oczywisty.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-08-08 11:01:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to jedziemy,

    uwaga spedaleńcy...

  • 9. Data: 2012-08-10 22:43:15
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Jakub Jewuła wrote:

> [...]
    > w srodku, wyprowadzone gniazdo i calosc chcialbym zalac na rowno.
    >
    > Masa ma unieruchomic plytke ale i stanowic "zamkniecie" obudowy.

    Może spróbuj najzwyklejszy tzw. "ciepły klej", jest dostępny w kolorze
    czarnym. Tylko przed wlaniem do aluminiowej puszki należałoby ją wcześniej
    nieco ogrzać - inaczej może się słabo trzymać do powierzchni metalu - ciepły
    klej w zetknięciu z ZIMNYM metalem za szybko oddaje ciepło i robi się w tym
    miejscu jakby kruchy.

    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 10. Data: 2012-08-11 03:42:34
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    Jakub Rakus wrote:

> [...]
    > powierzchni metalu - ciepły klej w zetknięciu z ZIMNYM metalem za
    > szybko oddaje ciepło i robi się w tym miejscu jakby kruchy.
    Witam,
    myślę że lepsze będzie coś dedykowane np.:
    http://www.tme.eu/pl/details/ep232a/masy-zalewowe/hu
    ntsman/#
    --
    pzdr, j.r.