  • 1. Data: 2011-02-01 14:17:01
    Temat: Czarek się przypomina ;-)
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Wszystkich, którzy za mną tęsknią, bo mnie kochają lub nienawidzą,
    albo po prostu brak im mojego poczucia humoru, zapraszam na świeżo
    uruchomiony blog:

    http://dybowski.pl/nic

    Zapraszam do komentowania; pisać każdy może, komentarze nie są
    moderowane, wystarczy się zarejestrować.

    Czarek

  • 2. Data: 2011-02-01 15:08:13
    Temat: Re: Czarek się przypomina ;-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Czarek wrote:
> [...]
    >
    > http://dybowski.pl/nic
    >
    > Zapraszam do komentowania; pisać każdy może, komentarze nie są
    > moderowane, wystarczy się zarejestrować.

    Szacunek Czarku

  • 3. Data: 2011-02-01 15:24:57
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Szacunek Czarku

    a za co?

    Jestescie pewnie kolegami z fotograficznego stowarzyszenia wzajemnej
    adoracji i calowania sie po tylkach?

    Mam racje?

    Polon

  • 4. Data: 2011-02-01 15:36:10
    Od: Mikołaj Tutak <"mtutak[a]nixz*net"@nospam.com>

    W dniu 2011-02-01 16:24, Polon pisze:

    > a za co?
    >
    > Jestescie pewnie kolegami z fotograficznego stowarzyszenia wzajemnej
    > adoracji i calowania sie po tylkach?
    >
    > Mam racje?
    >

    > Polon

    Przynajmniej nie wstydzą się podpisać post swoim imieniem i nazwiskiem.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 5. Data: 2011-02-01 16:00:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Polon wrote:

    > a za co?
    >
    > Jestescie pewnie kolegami z fotograficznego stowarzyszenia wzajemnej
    > adoracji i calowania sie po tylkach?
    >
    > Mam racje?

    znam czarka od dawna... dłużej pewnie niż ty potrafisz trafiać samodzielnie
    do nocnika.

    Nie wszystko co Czarek robi znajduje moją akceptację ale ten blog sie miło
    czyta.

  • 6. Data: 2011-02-01 16:55:13
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-02-01 16:24:57 +0100, "Polon" <P...@o...pl> said:

    > Jestescie pewnie kolegami z fotograficznego stowarzyszenia wzajemnej
    > adoracji i calowania sie po tylkach?
    >
    > Mam racje?

    Żeby być kolegami z fotograficznego bla bla bla, trzeba opuścić jaskinie.

    :)
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-02-01 17:50:16
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Fajne, dzięki.

  • 8. Data: 2011-02-01 18:55:54
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Mikołaj Tutak" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Mam racje?
    >

    > Polon

    Przynajmniej nie wstydzą się podpisać post swoim imieniem i nazwiskiem.
    *****

    Właśnie.
    Post Czarka mnie ucieszył :)

    Jacek Douillet

  • 9. Data: 2011-02-02 10:23:45
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > znam czarka od dawna... dłużej pewnie niż ty potrafisz trafiać
    > samodzielnie do nocnika.

    Czyli mam racje.

    O nocnikach to raczej z Czarkiem sobie porozmawiaj.

    Polon

  • 10. Data: 2011-02-02 10:25:46
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Przynajmniej nie wstydzą się podpisać post swoim imieniem i nazwiskiem.

    Wow!

    Chwala im i tobie Mikolaj za to!

    Twoja smialosc zasluguje na uznanie.

    Alez dziwni ludzie zajmuja sie fotografia!

    Polon