  • 1. Data: 2010-01-22 22:24:50
    Temat: CyfrowyPolsat
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam, kupilem wreszce cyfrowy TV i rozgladam się za przystepnym pakietem
    cyfrowym. Zwróciłem uwagę na cyfr Polsat i pakiet familijny za 37,90 zł/mc.
    Co o tym sadzicie. Obecnie mam UPC analog. Zależy mi na sporcie i
    popularnymi programami, widzę, że ten pakiet to w sama raz dla mnie. Cyfra w
    UPC kosztuje co najmniej 2x drożej. Oczywiście trzeba zainwestować w sprzęt.
    Doradzcie proszę co brać i co na ten czas jest warte grzechu? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-23 08:24:29
    Temat: Re: CyfrowyPolsat
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Fri, 22 Jan 2010 23:24:50 +0100
    "Adax" <A...@o...pl> wrote:

> [...]
    > raz dla mnie. Cyfra w UPC kosztuje co najmniej 2x drożej. Oczywiście
    > trzeba zainwestować w sprzęt. Doradzcie proszę co brać i co na ten

    Porownaj sobie pakiety z CP-tu do N-ki. Mam oba w pelnych pakietach,
    jakos bardziej N-ka do mnie przemawia (jesli chodzi o obsluge pilotem
    i klikanie po kanalach).

    Aha .. w N-ce masz juz nagrywarke, nie wiem jak jest z CP, bo jakis
    czas temu jeszcze nie mieli.

    --
    TM

  • 3. Data: 2010-01-23 08:52:51
    Od: "Ferdek_1" <m...@p...onet.pl>

    bierz n-kę

  • 4. Data: 2010-01-23 09:59:16
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-23 09:52, Ferdek_1 pisze:
    > bierz n-kę

    Ale w nce nie ma polsatów. Ja też jestem na etapie wybierania platformy
    i też będzie to CP, bo wszystkie inne są ograniczone do TVNów.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2010-01-23 11:50:48
    Od: TM <t...@o...pl>

    On Sat, 23 Jan 2010 10:59:16 +0100
    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> wrote:

    > Ale w nce nie ma polsatów. Ja też jestem na etapie wybierania
    > platformy i też będzie to CP, bo wszystkie inne są ograniczone do
    > TVNów.

    No ale ogladasz cos konkretnego na polsacie? Ja tez mialem ten dylemat,
    na szczescie polsat mam na zbiorowej antenie w bloku, wiec zawsze jak
    bede potrzebowal moge wylaczyc n-ke i odpalic polsat z kablowki. Powiem
    szczerze, de odkad mam n-ke (5miesiecy) ani razu nie ogladalem polsatu.
    Kiedy nie widze reklam ani zapowiedzi co beda grac, wogole nie ciagnie
    mnie tam.

    ps. CP w pelnym pakiecie ma u rodzicow, stad mam porownanie jak dziala
    CP i N.

    ps2. fakt nie mam polsat sport extra .. nie ogladam Kubicy w domu ..
    musze jechac do rodzicow. No ale to nie problem akurat dla mnie.

    --
    TM

  • 6. Data: 2010-01-23 12:36:59
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-23 12:50, TM pisze:
    > No ale ogladasz cos konkretnego na polsacie?

    No głównie polsat. Na TVNach nie ma nic ciekawego. TVN7 czasami jeszcze
    cośtam próbuje podskoczyć, ale im dłużej w stajni TVN, tym zerowsza oferta.

    Ja tez mialem ten dylemat,
    > na szczescie polsat mam na zbiorowej antenie w bloku,

    No ja też, ale:

    a) Polsaty, to nie tylko Polsat 1. Bardzo często oglądałem Polsat 2,
    zanim go usunęli z kablówki, a ja zrezygnowałem z kablówki z powodu
    znikania kolejnych programów. Poza P2 masz jeszcze TV4 ze stajni Polsatów.

    b) do 2012 ma nie być analogowego nadawania z powietrza, więc i tak
    Polsat z Azartu mi odpanie.

    > Kiedy nie widze reklam ani zapowiedzi co beda grac, wogole nie ciagnie
    > mnie tam.

    Kim jest wogole?

    ATPO: Coś ci usuwa polskie znaki i zastępuje je bezogonkowymi
    odpowiednikami, przez co bardzo źle się czyta, co piszesz, a do tego
    psują się mózgi czytających i nabierają oni złych nawyków.

    > ps2. fakt nie mam polsat sport extra .. nie ogladam Kubicy w domu ..
    > musze jechac do rodzicow. No ale to nie problem akurat dla mnie.

    Ja akurat hałasu nie lubię, więc hałasowe programy mnie nie kręcą, ale
    oferta TVN nie jest po prostu dla mnie. Polsat to owszem, już nie to, co
    w latach 90, ale cóż -- żadna stacja to już nie to. Taki efekt prawa
    zachowania stałego poziomu inteligencji w populacji.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-01-23 13:07:20
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hjefn4$g4u$1@news.interia.pl...
    > Ale w nce nie ma polsatów. Ja też jestem na etapie wybierania platformy
    > i też będzie to CP, bo wszystkie inne są ograniczone do TVNów.

    No właśnie! To oczywiste, że z powodu dużej ilości sportu w Polsacie,
    zainteresowałem się nimi. Poza tym Oni dają i Polast i TVN24, a inni Polsatu
    nie proponują... :( a może się mylę.

  • 8. Data: 2010-01-23 15:00:16
    Od: Mamut <c...@g...com>

    jak interesuje cie Polsat i głownie ten kanał oglądasz i nie masz
    naziemnej anteny to nie masz wyboru, polsat jest tylko w CP.
    CP ma zdecydowanie najslabszą oferte programową, najdłuższe umowy,
    najgorsze promocje i chyba najsłabszy sprzęt no ale ma Polsat :)
    Skoro ten kanał tak ci sie podoba to bierz w ciemno.
    Jesli jednak duzo ogladasz sportu, myslisz o HD i z niezlymi kanałami
    filmowymi to polece Cyfre+, mozesz miec pakiet podstawowy z gratisowym
    pakietem canal plusow za 39zl lub komfortowy za 49zl. Co kto woli.

  • 9. Data: 2010-01-23 15:53:49
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    > Jesli jednak duzo ogladasz sportu, myslisz o HD i z niezlymi kanałami
    > filmowymi to polece Cyfre+, mozesz miec pakiet podstawowy z gratisowym
    > pakietem canal plusow za 39zl lub komfortowy za 49zl. Co kto woli.

    A czemu na ich www komfortowy kosztuje 63 zl, a podstawowy 42,90???

    Jingiel

  • 10. Data: 2010-01-23 16:18:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-23 14:07, Adax pisze:
> [...]
    > zainteresowałem się nimi. Poza tym Oni dają i Polast i TVN24, a inni
    > Polsatu nie proponują... :( a może się mylę.

    Nie mylisz się. Jedynie CP ma najpełniejszą ofertę. Wszystkie inne mają
    mniej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek