  • 11. Data: 2010-01-23 16:21:15
    Temat: Re: CyfrowyPolsat
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-23 16:00, Mamut pisze:
    > jak interesuje cie Polsat i głownie ten kanał oglądasz i nie masz
    > naziemnej anteny to nie masz wyboru, polsat jest tylko w CP.
    > CP ma zdecydowanie najslabszą oferte programową,

    Chyba najlepszą. Ma to samo, co inni + polsaty (i to nie tylko P1 mówię,
    ale P2 i TV4 i dla zwolenników hałasu jakieś Sporty).

    > najdłuższe umowy,

    A co to przeszkadza? Chcesz zmieniać co chwila?

    > najgorsze promocje

    E tam. Teraz dają drugi pakiet w gratisie. Co prawda Mini, ale zawsze....

    > i chyba najsłabszy sprzęt

    A jaka moc sprzętu jest tu potrzebna? Czym objawia się moc sprzętów
    innych ofert? Moi rodzice mają Cyfrę Dodać już z 5 lat i wciąż ten sam
    sprzęt mają i daje radę odtwarzać.

    > Jesli jednak duzo ogladasz sportu, myslisz o HD i z niezlymi kanałami
    > filmowymi to polece Cyfre+, mozesz miec pakiet podstawowy z gratisowym
    > pakietem canal plusow za 39zl lub komfortowy za 49zl. Co kto woli.

    No właśnie na Cyfrze nic nie ma. Nieraz siadam i przewijam u rodziców.
    Płacą chyba ze 150zł miesięcznie, a kurde nie ma co oglądać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-01-23 20:11:43
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-23 17:21, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Płacą chyba ze 150zł miesięcznie, a kurde nie ma co oglądać.

    I do tego samego wniosku dojdziesz, kupując usługi każdej z 4 platform :-)

  • 13. Data: 2010-01-23 21:33:06
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > Chyba najlepszą. Ma to samo, co inni + polsaty (i to nie tylko P1 mówię,
    > ale P2 i TV4 i dla zwolenników hałasu jakieś Sporty).

    TV4 jest w pakiecie "n".

  • 14. Data: 2010-01-23 23:13:00
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > No głównie polsat. Na TVNach nie ma nic ciekawego. TVN7 czasami jeszcze
    > cośtam próbuje podskoczyć, ale im dłużej w stajni TVN, tym zerowsza
    > oferta.
    > Ja tez mialem ten dylemat,
    > No ja też, ale:
    > a) Polsaty, to nie tylko Polsat 1. Bardzo często oglądałem Polsat 2,
    > zanim go usunęli z kablówki, a ja zrezygnowałem z kablówki z powodu
    > znikania kolejnych programów. Poza P2 masz jeszcze TV4 ze stajni
    > Polsatów.

    TV4 jest w n-ce. Za dni kilkanaście będzie też w TNK.

    > b) do 2012 ma nie być analogowego nadawania z powietrza, więc i tak
    > Polsat z Azartu mi odpanie.

    Mało gdzie funkcjonuje Azart. Najczęściej w taką instalację wpięta jest
    kablówka, a z niej analog tak szybko nie zniknie.
    Ja mam Polsat z własnej anteny i bardzo prawdopodobne, że w tym roku
    jeszcze nie skorzystałem. Nie pamiętam

    > Polsat to owszem, już nie to, co
    > w latach 90,

    Stracił totka, więc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co oznacza
    mniejszy budżet, a to oznacza.....
    Wykrwawił się na promocjach. Pierwszy zaczął, inni czekali, a teraz inni
    promują się, a Polsat z trudem dorównuje. IMO tę wojnę przegrał.

  • 15. Data: 2010-01-23 23:57:26
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-24 00:13, K.K. pisze:

    > Mało gdzie funkcjonuje Azart.

    U nas funkcjonuje. To chyba prawem nawet jest wymagane.

    > Najczęściej w taką instalację wpięta jest
    > kablówka, a z niej analog tak szybko nie zniknie.

    No ja zrezygnowałem z kablówki już 2 lata temu, bo podnosili ceny i
    przysyłali pisma w stylu ,,fajnie, że jesteś abonentem kablówki, ale
    musimy ci podnieść cenę, bo chcemy zainwestować w internet i telefon, z
    którego co prawda nie korzystasz, ale wiesz, my się chcemy rozwijać''. A
    jednocześnie usuwali i usuwali i usuwali kolejne kanały. Więc tam też
    analog znika. Nic dziwnego... Na cyfrze można zedrzeć kupę kasy. Na
    analogu ja oglądałem co innego, żona co innego. Z dekoderem nie dość, że
    niewygoda w chuj, to jeszcze trzeba zapłacić więcej. A jak się całkiem
    scyfryzuje świat, to jeszcze bardziej będą doić.

    > Ja mam Polsat z własnej anteny i bardzo prawdopodobne, że w tym roku
    > jeszcze nie skorzystałem. Nie pamiętam

    Kwestia preferencji. Ja nie skorzystałem od lat z TVNów :D

    > Stracił totka, więc i dla reklamodawców jest mniej atrakcyjny, co
    > oznacza mniejszy budżet, a to oznacza.....

    Totek to taki cud był? Przecie to nudne tak oglądać losowania.

    > Wykrwawił się na promocjach. Pierwszy zaczął, inni czekali, a teraz inni
    > promują się, a Polsat z trudem dorównuje. IMO tę wojnę przegrał.

    Tylko że profil TVNowy do mnie nie trafia. A Polsat produkował masę
    fajnych rzeczy. Posterunek, Nosze, Rodzinę a nawet kiepscy w początkach
    mieli swój urok. Np. Rodzina to był mój evergreen. A teraz faktycznie
    jak polikwidowali te produkcje, to dupa.

    Dlatego trza brać CP, żeby ich wspierać. Bo TVN to potrafi się głównie z
    Rydzykiem kopać i wykształciuchów na ekran wpychać. A Polsat rozrywkę
    zawszę serwował. Jak miałem kablówkę to lubiłem P2, bo tam o tej porze
    były zawsze jakieś komedie. Mamuśki, Nosze albo coś. A na innych
    kanałach komedie lecą co najwyżej jak w pracy jestem, a wieczorem same
    ponuractwa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-01-24 00:03:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-23 22:33, jo44 pisze:

    > TV4 jest w pakiecie "n".

    Nie bardzo umiem namierzyć sensowną listę kanałów.
    Tutaj: http://n.pl/oferta/kanaly.html
    mają jakąś badziewną wyginaną cósię z mało czytelnymi znaczkami i chyba
    dla odmiany nie widzę Discovery. No i nie ma zwykłych polsatów.

    Poza tym, rodzi się pytanie, co takiego ma n, czego nie ma CP? Bo jeśli
    nic, to nadal nie ma powodu do sięgania po n, skoro można po CP.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2010-01-24 00:06:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-01-23 21:11, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > I do tego samego wniosku dojdziesz, kupując usługi każdej z 4 platform :-)

    Możliwe. Ale w CP zapłacę 70zł :D No i czasami lubię JTZ w Discowerach :D

    A że lata 90 już nie wrócą, to wiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 18. Data: 2010-01-24 00:15:20
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hjf5ti$91c$2@news.interia.pl...
    > Nie mylisz się. Jedynie CP ma najpełniejszą ofertę. Wszystkie inne mają
    > mniej.

    akurat ta co jest na CP to mnie nie interesuje :) Pilka reczna, Siatkówka,
    gdzie jest? :)

  • 19. Data: 2010-01-24 08:37:28
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    > Poza tym, rodzi się pytanie, co takiego ma n, czego nie ma CP? Bo jeśli
    > nic, to nadal nie ma powodu do sięgania po n, skoro można po CP.

    a co takkiego ma cp???
    piksele z ich dekoderów?
    i 2 x polsatz najdłuższymi reklamami.
    nie oglądam polsatu od ponad 2 lat, bo to pies ogrodnika, dlatego ich
    nie cierpie. jest na naziemnej, lae nie ma go innych platformach.
    jeszcze trochę to reklamy będą szły na pusto.
    jedyne uzasadnienie to sport. ja nie jestem fanem sportu, ale ktoś
    lubi sport typu siatkówka czy inne to jest tylko tam, podobnie jak
    ktoś lubi naszą piłkę lub angielską to c+.

    w n masz b. dobry dekoder ZA DARMO i abo za 48.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 20. Data: 2010-01-24 08:47:16
    Od: "Wiewior" <j...@f...j.yc>

    > a co takkiego ma cp???
    > piksele z ich dekoderów?

    Dokładnie takie same, jak w innych platformach?

    > i 2 x polsatz najdłuższymi reklamami.

    Skąd wiesz, jak nie oglądasz? TVN ma podobny czas trwania reklam (jak nie
    większy)

    > nie oglądam polsatu od ponad 2 lat, bo to pies ogrodnika, dlatego ich nie
    > cierpie. jest na naziemnej, lae nie ma go innych platformach.
    > jeszcze trochę to reklamy będą szły na pusto.

    Na złość babci odmrożę sobie uszy...
    Polsta w tej chwili ma sporo niezłych seriali, które emituje o normalnych
    godzinach, a TVN ma seriale (poza Na Wspólnej i innymi swoimi gniotami) w
    wielkim poważaniu i puszcza w godzinach nie nadających się do oglądania
    (chyba, że ktoś jest nocnym stróżem).

    --
    Wiewior
    j...@t...cy